8 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg

4 jaar geleden

Ik heb deze een tijdje terug gekocht, en werkt hier heel goed! Zit geen huilsensor op, maar wel licht. Het licht gaat met het geluid mee, werkt heel rustgevend 😊

4 jaar geleden

Wij hebben deze. Geen idee of de huilsensor echt goed werkt. Hij staat aan als we boven komen. 🙈 We hebben nu ook wel deze aan het bed hangen voor het muziekje, maar die heeft eigenlijk ook een lampje: https://www.degeleflamingo.com/products/zazu-zoe-de-pinguin-3-in-1-muziekdoosje-blauw

4 jaar geleden

Reactie op Flamingoow

Wij hebben deze. Geen idee of de huilsensor echt goed werkt. Hij staat aan ...
Die hebben wij ook. En de pinguïn van zelfde merk als muziekdoosje. Ideaal, want die gaan aan als je kleintje huilt..

4 jaar geleden

Reactie op lsje88

Die hebben wij ook. En de pinguïn van zelfde merk als muziekdoosje. Ideaal, ...
Oh lees nu goed je bericht. Huilcensor werkt prima hoor. Maar vriendlief liet een keer een scheet en toen ging ie ook af 😂

4 jaar geleden

De leeuw van nijntje collectie

4 jaar geleden

Reactie op lsje88

Oh lees nu goed je bericht. Huilcensor werkt prima hoor. Maar vriendlief li ...
Hahah het had mijn vriend kunnen zijn 😂 wij hebben van zazu het konijn met huilsensor/projector. De huilsensor gaat wel pas af wanneer onze Mace heel hard huilt en dan vind ik het zielig want dan is hij helemaal overstuur..

4 jaar geleden

Chicco beer! Super tevreden mee.. projecteert gekleurde sterren op de muur en speelt rustig muziek af. 30 min lang ongeveer. Onze kleine man wordt er heerlijk rustig van!