#durfttevragen 馃檲 ik weet dat nachtvoedingen al veel eerder afgebouwd mogen worden, maar wij hebben het nog een tijdje zo gelaten.
Dat komt ook omdat onze kleine savonds niet altijd goed eet (ook al maken we meestal echt wel dingen die ze lekker vindt) en in de nacht werd ze dan soms een keer wakker voor die voeding. Wij gaven haar dan standaard een grote fles en daarna tukt ze weer verder. Er waren ook steeds vaker nachten bij dat ze doorsliep, heerlijk, dus dat betekende wat mij betreft ook dat als ze zich meldde, ze echt honger had (vaak ook na opvangdagen- daar eet ze altijd erg weinig).
(tot voor kort werkte dit zo, nu is ze ineens 茅lke nacht weer 1x wakker en blijft ze 2 uur lang wakker pff, kletsen lachen etc, maar zal een groeispurtje zijn).
Zijn er meer ouders die nog steeds een nachtvoeding geven? 馃檲 eigenlijk willen we er wel "vanaf" maar hoe weet je nou zeker dat ze niet huilt van de honger? Tegenwoordig huilt ze zelfs door als ik naast haar sta (en haar verschoon, want snachts een voeding geven betekent anders doorlekken), na die fles is het huilen over. Lastig! Of zitten we gewoon vastgebakken aan deze gewoonte?