13 Reacties
6 jaar geleden
Ik ben 17.5 weken. Ben flink afgevallen(niet bewust) ik probeer te eten maar dat gaat niet zoals het hoort en moet er echt aan herinnerd worden dat ik echt moet gaan eten. Ben echt extreem moe en kan mij zelf nergens toe aanzetten. Ik had dit ook tijdens mn eerste zwangerschap. Meteen na de bevalling werd ik weer de oude ik en super energiek.
6 jaar geleden
Ik ben 17 weken en ik ben heel erg snel moe als ik wat gedaan heb en als ik even stukje naar mijn moeder heb gelopen is het net of ik goed hoe ver gelopen heb zo uit geput ben ik dan maar eten heb ik wel heb alleen maar honger eet me suf aan brood met pindakaas en komkommer met een beetje zout heerlijk maar warm eten eten ik ook gewoon maar het moe heb ik ook inderdaad
6 jaar geleden
16+2 en ook geen lust in eten al een tijdje.. M'n gynaecoloog zei dat het door m'n schildklier hormonen komt die nu normaal zijn dus ik heb geen nood om te vreten als voor de zwangerschap. Dus ik probeer gezond en op tijd te eten, ook als ik geen lust heb. En ik ben ook afgevallen. Maar als het niet extreem is, dan is het goed. Moe ben ik af en toe, maar van hoofdpijn ben ik al zat.. Bijna elke dag 😑
6 jaar geleden
Ooh hou op🤦🏼♀️ Echt heel moe en het liefst eet ik alleen ‘s avonds wat (en dan iets als soep😬) . Voor nu ben ik 8,5 kg afgevallen en vandaag 18 weken zwanger. Ik eet sowieso 3 momenten op de dag en kijk met het ontbijt en de lunch waar ik zin in heb. Brood??? nee moet ik helemaal niet aan denken, dus sochtends vaak iets van beschuit of crackers met wat fruit erbij. Smiddags ook iets van crackers, salade of een soep die ik van groente maak😬
6 jaar geleden
Ik snoep nu ook veel minder als voor mijn zwamgerschap, eet 3x per dag om wat binnen te krijgen maar ook niet altijd even veel zin in😶. Je vermoeidheid herken ik enorm.. ik ben 19 weken en kan heel de dag op bed of op de bank hangen. Ook als ik vrij ben kan ik meerdere dutjes gedurende de dag doen, wel heb ik erg veel hoofdpijn dit is natuurlijk ook vermoeiend! Door vriendinnen met kindjes werd gezegd dat ik me na 12-15 weken energieker zou voelen en me beter maar dat heb ik dus nog totaal niet😅 Ben benieuwd of dit wel nog gaat komen
6 jaar geleden
Ps heeft iemand tips wat makkelijk weg te krijgen is/lekker bij geen eetlust? Natuurlijk wel gezond he😬🙈
6 jaar geleden
Ja dit heb ik ook. Heel vervelend vind ik.. Ik heb net voor de eerste keer in 4 weken gekookt😂 Geen zin om te eten, of erover na te denken. En ook veel moe ja.