23 Reacties

4 jaar geleden

Ik mag nog niet van mezelf hahahaha. 馃槅

4 jaar geleden

Ik heb 1 rompertje gehaald van de week kon het niet laten haha

4 jaar geleden

Bij onze eerste al snel spullen in huis gehaald. Wij kopen het 2ehands en restylen het dan in onze smaak! Nu ben ik marktplaats ook al aan het rondstruinen... alleen kleding etc haal ik nog niet. Liefs, K

4 jaar geleden

Ik mag nog niet van mezelf hahahaha. 馃槅
Ik begrijp je helemaal!! 馃き Gun jezelf ook een beetje! Als het echt iets is wat je zo leuk vindt dat je het niet wilt laten staan. 鉂わ笍 Ik vrees dat er geen houden meer aan is als je eraan begint..

4 jaar geleden

Ja, bij de eerste 2 heb ik echt gewacht tot na de echo... Maar deze keer is het me niet gelukt om te wachten.. Ik ben een potternerdje en heb deze besteld via wish馃槀

4 jaar geleden

Ik kijk wel, maar heb nog niks voor de baby gekocht. Volgens mijn vriend ben ik het dan aan het jinxen en gaat het mis. Heb wel iets voor mijzelf besteld馃檲馃お馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Ik begrijp je helemaal!! 馃き Gun jezelf ook een beetje! Als het echt iets is ...
Ik merk dat ik nog een beetje zoek naar zekerheid ofzo. Tot nu toe beperk ik me tot het bekijken van leuke idee毛n voor de bekendmaking aan onze ouders en voor een Facebook bericht. Over 8 weken 馃槅

4 jaar geleden

Ik merk dat ik nog een beetje zoek naar zekerheid ofzo. Tot nu toe beperk i ...
Oh ook niet onbelangrijk! Dat is misschien ook wel iets om wat leuke idee毛n voor op te doen!

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Oh ook niet onbelangrijk! Dat is misschien ook wel iets om wat leuke idee毛n ...
Pinterest is your friend! En YouTube filmpjes 馃コ

4 jaar geleden

Ik merk dat ik nog een beetje zoek naar zekerheid ofzo. Tot nu toe beperk i ...
Doe ik ook, ik wil eerst de eerste echo hebben gezien en dat daar alles goed is, dan kijk k pas echt en verder naar bv spullen

4 jaar geleden

Haha. Wij houden onszelf nog een beetje tegen. Voor ons pas net enkele dagen bekend. Eerst de ouders laten weten, over een weekje... Daar halen we al zoveel lol uit. :D

4 jaar geleden

Reactie op 01011001

Haha. Wij houden onszelf nog een beetje tegen. Voor ons pas net enkele dage ...
Hou zeker mezelf tegen, vorige keer waren we heel open naar onze dichtstbijzijnde naasten. Om een week later te kunnen melden dat het mis is gegaan... Ik wacht dit keer wat langer 馃槄

4 jaar geleden

Ok茅, eerlijk. Ik heb deze besteld 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op L29

Ok茅, eerlijk. Ik heb deze besteld 馃檲
Aaah heel schattig! 鉂わ笍

4 jaar geleden

Ja zeker herken ik dat! Heb het eerste pakje ook al gekocht. 馃ぉ

4 jaar geleden

Oh ja dit heb ik heeel erg 馃ゴ

4 jaar geleden

Ik wacht tot na de 1e echo die ik op 24 februari pas heb.. nog even volhouden!

4 jaar geleden

Wij durven nog niet hoewel we het wel heel erg willen :)

4 jaar geleden

Wij hebben nog niets gekocht . Vreemd is wel dat mijn dochter van 14j dit weekend plots al het babyspeelgoed uit haar kamer wil 馃 We zijn nu 5weken zwanger, dus mijn dochter weet nog van niks 鈽猴笍

4 jaar geleden

Ik heb 1 jaar geleden een keer een setje slabbetjes gekocht van de 101 dalmati毛rs en ook wat kleertjes verzameld in de tussentijd. Maar ik kan me verder - en nu ik echt zwanger ben (1e keer) - nog best goed inhouden met kopen 馃ぃ