13 Reacties

5 jaar geleden

Ik snap dat je dat mist vooral als je net voor de zwangerschap verhuist bent! Helaas wonen wij niet in de buurt. Maar als je het fijn zou vinden om eventueel in contact te komen kan dat! Succes

5 jaar geleden

Kijk eens bij buurtmama's. Ik zie dat regelmatig voorbij komen op fb.

5 jaar geleden

Wij krijgen 1 mrt de sleutel van ons nieuwe huis en verhuizen dan van Amsterdam naar Den Haag; 1 straat van Voorburg vandaan... dus nog niet direct maar lijkt me heel erg fijn :)

5 jaar geleden

Ja dat lijkt me erg gezellig! Wij wonen ongeveer een kwartiertje daar vandaan! Laten we even contact houden dan!

5 jaar geleden

Reactie op Sanddra

Ik snap dat je dat mist vooral als je net voor de zwangerschap verhuist ben ...
Lief! Ja altijd fijn om ervaringen te kunnen uitwisselen!

5 jaar geleden

Reactie op charlotte-g24

Ja dat lijkt me erg gezellig! Wij wonen ongeveer een kwartiertje daar vanda ...
ik ben voor die tijd soms al daar dus wellicht lukt het eerder eens te wandelen oid... kun je hier ook een persoonlijk bericht sturen? of hoe kunnen we contact houden?

5 jaar geleden

Reactie op charlotte-g24

Lief! Ja altijd fijn om ervaringen te kunnen uitwisselen!
Is het misschien handig dat je een mailtje stuur naar Sandrablom1@hotmail.com? En dan eventueel telefoonnummer doorgeven? Ik weet niet of er een handiger manier is of wat jij prettig vindt? Is voor mij ook de eerste keer :)

5 jaar geleden

Hoi mama, ik woon ook in voorburg 馃榿 maar niet in oud voorburg. Lijkt me leuk om een keertje wat te ondernemen

5 jaar geleden

ik ben voor die tijd soms al daar dus wellicht lukt het eerder eens te wand ...
Nee volgens mij kan dat niet. Misschien elkaar even toevoegen op Instagram/fb? Mijn Instagram is charr193 en fb: Charlotte Gahrmann

5 jaar geleden

Reactie op Nazz-24

Hoi mama, ik woon ook in voorburg 馃榿 maar niet in oud voorburg. Lijkt me le ...
Lijkt me heel gezellig! Misschien kun je mij ook toevoegen op Instagram/fb? Heb hem hieronder gezet

5 jaar geleden

Wij hebben op 18 oktober een dochter gekregen, Olivia 馃槈

5 jaar geleden

Hi Charlotte, ik woon in oud Voorburg en ben 28 oktober bevallen van Juli毛tte. Ik zou het leuk vinden om een keer een wandelingetje te maken! Mijn telefoonnummer is 0630370520. Laat maar weten als je een keer tijd hebt

5 jaar geleden

Reactie op Nanieck

Hi Charlotte, ik woon in oud Voorburg en ben 28 oktober bevallen van Juli毛t ...
Hi Nanieck! Wat leuk! Ik stuur je even een berichtje