67 Reacties

4 jaar geleden

Je lichaam verandert inderdaad de een ervaart meer pijn als de ander.. Ik heb steeds een druk op mijn onderbuik.. zolang je geen heftige bloeding hebt lijkt het mij goed te gaan. Gewoon de huisarts bellen als je het niet vertrouwd..

4 jaar geleden

Ik ervaar het zelfde. Eng gevoel en heel dubbel. Mijn verloskundige zei inderdaad het zelfde als mevrouw hier voor. Zolang er geen bloed is niet te druk maken. Maar het blijft spannend

4 jaar geleden

Fijn dat het herkend wordt. Maak me gek genoeg geen zorgen, omdat het verklaarbaar lijkt. Maar verbaas me vooral over de heftigheid. Dat wordt nog wat met de bevalling 🙈😂 En voor nu meer even een uitdaging met werk soms.

4 jaar geleden

Herken het ook vooral savonds heb ik dat. is idd erg spannend gevoel word je toch soort onzeker van.

4 jaar geleden

Helaas ook last van. Volgens mij komt het bij mij echt van mijn darmen😑 maar ook inderdaad angstig erdoor. Wel net gewoon een test gedaan en all good 😊

4 jaar geleden

Vervelend dat je zo'n kramp hebt! Ik herken het erg. Had ook hele hevige kramp na 4 week. Huilend op bed liggen misselijk en overgeven van de pijn. Voor mij was het ongeveer dezelfde pijn als bij een heftige menstruatie. En gelukkig geen bloedverlies! Warme kruik hielp bij mij erg en na een week heb ik niet meer zulke kramp gehad gelukkig! Hopelijk heb je er ook niet al te lang last van!

4 jaar geleden

Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik 4 weken zwanger ben Ook ik heb erg krampen. Vindt t vrij eng

4 jaar geleden

Ja goeie tip die over een warme kruik.. helpt enorm.. ik heb steeds een druk op mijn blaas.. en mijn buik is al helemaal opgeblazen.. begint goed ;)

4 jaar geleden

Ik heb ook sinds 3 dagen erge krampen en opgezette buik. fijn om te lezen dat ik daarin niet de enige ben idd. Begon het al een beetje spannend te vinden...

4 jaar geleden

Reactie op ckepinski

Ik heb ook sinds 3 dagen erge krampen en opgezette buik. fijn om te lezen d ...
Fijn he die herkenning. Vind het sowieso al heel bijzonder dat we met zovelen rond dezelfde datum zijn uitgerekend 😊

4 jaar geleden

Krampen heb ik nog niet, maar nu al wel last van een opgeblazen gevoel en constipatie...😅

4 jaar geleden

Heb precies hetzelfde. Inderdaad fijn om te lezen dat meer dames dit hebben! In bad gaan helpt ook. Voor mij is dit mijn derde kindje en heb het idee dat de krampen nu veel erger zijn.

4 jaar geleden

Afgelopen maandag een positieve test gehad, sinds zondag krampen en steken waardoor ik dacht dat de menstruatie ging beginnen ! Gelukkig ben ik niet de enige die met krampen kampt. Vooral als ik stil lig in bed of op de bank zit in rust modes voel ik het meer

4 jaar geleden

Reactie op Elsa009

Afgelopen maandag een positieve test gehad, sinds zondag krampen en steken ...
Ik had ook maandag ook getest ook positief. En herken je systoom. Maar kan ook zijn dat je goed moet eten of lucht te veel in je buik zit. Dat je scheet moet laten hihi !

4 jaar geleden

Reactie op Sabpat2020

Ik had ook maandag ook getest ook positief. En herken je systoom. Maar kan ...
Jaa de winderigheid pff, heb een opgeblazen buik en kan heel de dag wel winden laten 😂

4 jaar geleden

Reactie op Louise1

Heb precies hetzelfde. Inderdaad fijn om te lezen dat meer dames dit hebben ...
Goede tip idd. Waren er trouwens nog restricties t.a.v. te lang warm in bad gaan de eerste paar maanden? Meen me zoiets te herinneren...

4 jaar geleden

Reactie op Elsa009

Jaa de winderigheid pff, heb een opgeblazen buik en kan heel de dag wel win ...
Oh echt he, mijn man zei ook na de Posieve test. Ohhhh, dat verklaard een hele hoop!!! 😂 Let ook op je ademhaling bij krampen, kan ook echt hele erg helpen, vooral op het werk. (staat een beetje gek om daar met kruik rond te lopen) Door je neus in 4 tellen, door je mond uit 8 tellen😘

4 jaar geleden

Reactie op Jessybelle

Oh echt he, mijn man zei ook na de Posieve test. Ohhhh, dat verklaard een h ...
Bedankt voor de tip ! Probeer inderdaad zoveel mogelijk te ontspannen maar op werk met drukte lukt het niet altijd

4 jaar geleden

Vk gaf aan dat het hoogstwaarschijnlijk bandenpijn is. Weten we dat ook weer...

4 jaar geleden

Reactie op Wishful

Vk gaf aan dat het hoogstwaarschijnlijk bandenpijn is. Weten we dat ook wee ...
Ben je er ook moe bij ? Ben sinds gisteren moe en niet vooruit te branden