67 Reacties

4 jaar geleden

Zojuist een test gedaan en wat een verassing! Vanavond tussen 17:45 en 20:15 extreme pijn gehad onderin de buik, maar het zit echt heel laag bij de baarmoeder mond. Komt echt met vlagen en heb mijn stembanden goed laten horen; deed behoorlijk zeer. Hoop dat dit erbij hoort en niks ernstigs betekent? Heeft iemand hier ervaring mee?

4 jaar geleden

Ik ben er sinds woensdagavond achter gekomen dat ik zwanger ben door middel van een vervroegde test. En heb sinds een paar dagen last van mensturatiepijn en winderigheid. De pijn is normaal heb me vandaag aangemeld bij een verloskundige. Die gaf aan dat het normaal is.

4 jaar geleden

Reactie op Jm86

Ja zo heeft ieder wat indd en dan stelt het nu wss nog niks voor. Zie toeva ...
Hihi ik ook! Toevallig he! Volgens de berekening geloof ik dan 6 10 2020 uitgerekend

4 jaar geleden

Reactie op BabyMJW

Hihi ik ook! Toevallig he! Volgens de berekening geloof ik dan 6 10 2020 ui ...
Klopt!! Mocht alles goed gaan/komen hoop ik op 4 okt, dan zijn mijn tante en moeder ook jarig :)

4 jaar geleden

Reactie op Jm86

Klopt!! Mocht alles goed gaan/komen hoop ik op 4 okt, dan zijn mijn tante e ...
Ah ja zou gaaf zijn!

4 jaar geleden

Morgen 5 wkn, hebben jullie ook ‘s ochtends en ‘s avonds last van korte kleine krampjes? En zodra je gaat eten en je dag doorloopt dat het minder wordt??

4 jaar geleden

Reactie op Jm86

Klopt!! Mocht alles goed gaan/komen hoop ik op 4 okt, dan zijn mijn tante e ...
Hier zelf 04-10 uitgerekend volgens de berekening 😊

4 jaar geleden

Reactie op Shelbyy

Morgen 5 wkn, hebben jullie ook ‘s ochtends en ‘s avonds last van korte kle ...
Ja en soms opgeblazen gevoel en misselijk na het eten 😑

4 jaar geleden

Reactie op Elsa009

Ja en soms opgeblazen gevoel en misselijk na het eten 😑
Yep, hier ook! Of ineens dat gevoel van misselijkheid en braken hebben.. Hier beginnen de borsten nu ook..

4 jaar geleden

Ben 4+4 en net via internet aangemeld bij de vk en gelijk onwijs kramp en zere rug misschien toch te snel geweest met aanmelden 😧. Word zo onzeker van die krampen.

4 jaar geleden

Reactie op firsttimemammie

Ben 4+4 en net via internet aangemeld bij de vk en gelijk onwijs kramp en z ...
Ik ben net zo ver en heb ook een zere onderrug, schijnt erbij te horen!

4 jaar geleden

Vandaag 5 weken en sinds 7 dagen niet wakker geworden met soort van ‘menstruatie pijn’ / kleine krampjes. Mijn hoofd is mezelf alweer helemaal gek aan het maken ... zijn die krampjes bij jullie ook weggetrokken? Of nog aanwezig??

4 jaar geleden

Reactie op Shelbyy

Vandaag 5 weken en sinds 7 dagen niet wakker geworden met soort van ‘menstr ...
Bij mij is het er nog! Laat je niet gek maken! Zolang je geen bloed verliest is er niets aan! Zelf ook 5 +1 wk nu!

4 jaar geleden

Reactie op rvdp

Bij mij is het er nog! Laat je niet gek maken! Zolang je geen bloed verlies ...
Nee gelukkig geen licht of zwaar bloedverlies!🙏🏼 Zo onzeker deze eerste weken😞 Gelukkig wel nog gevoelige borsten, moe en weekheid in de benen ...🤞🏼

4 jaar geleden

Reactie op Shelbyy

Nee gelukkig geen licht of zwaar bloedverlies!🙏🏼 Zo onzeker deze eerste w ...
Ja snap ik! Ik ook hoor! Helaas is dat de minder leuke kant... Ja die symptomen heb ik ook!

4 jaar geleden

Reactie op Shelbyy

Vandaag 5 weken en sinds 7 dagen niet wakker geworden met soort van ‘menstr ...
Ik ben 4+4wk en ik heb ook krampen en wordt in de nacht wakker van de pijn soms. Nu heb ik net gesport en heb ik pijn in mijn bekken. Het ene moment erger dan het andere

4 jaar geleden

Reactie op firsttimemammie

Ben 4+4 en net via internet aangemeld bij de vk en gelijk onwijs kramp en z ...
Ik heb ook krampjes.. we lopen gelijk op;) vandaag ben ik ook 4+4:)! Gefeliciteerd 🥳. Krampjes zijn normaal.. een beetje menstruatie achtig. De ene keer zijn ze heftiger dan de andere keer. Zolang je geen bloed verliest.. moet je proberen je geen zorgen te maken. Vraag anders een vroege echo bij de verloskundige aan...

4 jaar geleden

Reactie op patricia1996

Mijn buikkrampen gaan gepaard met bruin bloedverlies na het plassen. Maak m ...
Nee. Hoe is het vandaag met je ? Bel de vk gewoon. Donkerbruin bloed is oud bloed.. maar voor jezelf voor geruststelling.

4 jaar geleden

Reactie op Mamaoftwo

Ik heb ook krampjes.. we lopen gelijk op;) vandaag ben ik ook 4+4:)! Gefeli ...
Ohw wat leuk jij ook gefeliciteerd! Jah de ene keer kan ik me er makkelijker overheen zetten dan de andere keer. Probeer me er geen zorgen over te maken bloed verlies heb ik gelukkig niet. Dat kan ik wel vragen inderdaad als het goed is belt de vk dinsdag ochtend voor een afspraak dus nog even afwachten.

4 jaar geleden

Reactie op firsttimemammie

Ohw wat leuk jij ook gefeliciteerd! Jah de ene keer kan ik me er makkelijke ...
Spannend! Houdt me op de hoogte :). Maar ik snap dat het spannend is ! Dit is mijn derde en weer vind ik het spannend 🤓🤪