67 Reacties

4 jaar geleden

Ik had toen ik erachter kwam dat ik eoiindelijk zwanger ben (dat was woensdag 29 jan) die nacht ineens de hele nacht buikkrampen, daarna elke dag eigenlijk buikpijn en bruin bloedverlies. Dat is nu geloof ik klaar, maar je maakt je er toch ongerust over. Fijn dat we hier ons leed een beetje kunnen delen en vergelijken! Ik durf er nog niet heel erg van te genieten maar hoop natuurlijk stiekem dat ik in deze club kan blijven en we in oktober allemaal onze kleine in onze armen hebben!

4 jaar geleden

Reactie op Mamaoftwo

Spannend! Houdt me op de hoogte :). Maar ik snap dat het spannend is ! Dit ...
Vroege echo werd hem niet dus 3 maart eerste echo op 8 weken dus nog even wachten. Krampen zijn al iets minder sinds van de week :)

4 jaar geleden

Reactie op firsttimemammie

Vroege echo werd hem niet dus 3 maart eerste echo op 8 weken dus nog even w ...
Bij mij zijn de krampen nu ook iets minder gelukkig, al had ik in de nacht van zondag op maandag ineens geen gevoelige borsten meer toen ik naar de wc ging en had ik heel veel buikkrampen dus ik heb de hele nacht lopen piekeren over een miskraam, heb ook niet meer geslapen. Inmiddels gewoon weer pijnlijke borsten en misselijk en hongeraanvallen. Maar die onzekerheid is killing me! Irritant dat die kwaaltjes met vlagen komen en je soms dus niks voelt inrens. Ik ga ook voor een vroege vitaliteitsecho, voor mijn eigen gemoedsrust! Dat duurt ook nog lang, maar beter dan pas rond de 12 weken :-)

4 jaar geleden

Reactie op Loeb89

Bij mij zijn de krampen nu ook iets minder gelukkig, al had ik in de nacht ...
Ja soms zo onzeker maar we wachten geduldig af ik had verder geen keus kreeg 3 afspraken 8 weken echo intake en 12 weken echo schijnt daar standaard te zijn 😊

4 jaar geleden

Reactie op firsttimemammie

Vroege echo werd hem niet dus 3 maart eerste echo op 8 weken dus nog even w ...
Ik heb dat ook. Wel doorgestuurd voor een echo door de huisarts. En die vrouw zei dat de buikpijn kan komen omdat je baarmoeder al aan het oprekken is. Buikpijn kan aanhouden tot 8 a 10 weken. Ik heb het nu een week, toen was is 5+1.

4 jaar geleden

Reactie op XxAlysxx

Ik heb dat ook. Wel doorgestuurd voor een echo door de huisarts. En die vro ...
Ja ik moet zeggen heb er nu bijna geen last meer van ben nu 5+2 en vooral alleen zere borsten en moe verder niet echt ergens meer last van. maar kan de meeste van mijn broeken al niet meer lekker dicht krijgen dus dat oprekken klopt wel haha sta er echt van te kijken dat dat al zo snel niet meer past 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Mamaoftwo

Ik ben 4+4wk en ik heb ook krampen en wordt in de nacht wakker van de pijn ...
Wat vervelend dat je het juist ook na het sporten hebt! Hier vrij onvoorspelbaar. Vanochtend vroeg was het na een paar dagen weggeweest te zijn ook ineens extreem. Zoals jij ook omschrijft: alsof het je hele bekken is tot je heup aan toe. Naja, hopelijk is het alleen in het beginstadium... en zijn we er snel weer vanaf. Helpen er bij jou nog dingen tegen?