Niet 1 maar 2 ♡

Miszchannniee
één maand geleden
Volgen
Mijn moeder is maandag plotseling op 55 jarige leeftijd komen te overlijden want ze is niet meer wakker geworden uit haar slaap. 😢 Het ergste wat ons als familie kon overkomen maar ook beangstigend want ik kreeg lichte bloedingen. Aangezien ik via het ziekenhuis loop vanwege een fertiliteitstraject liet ik mijn verdriet en onzekerheid vallen en vroeg om een echo maar dat weigerde ze omdat het zo pril was. Eigenwijs dat ik ben heb ik elders tegen betaling een pretecho laten doen zaterdag en daar kon ze eerst niets vinden maar uiteindelijk een kloppend hartje. Vervolgens keek ze beter en kwam daar baby 2 om de hoek. Ik ben zwanger van een twee-eiige tweeling! ❤❤ Het is heel dubbel want aan de ene kant ben je heel verdrietig maar de andere kant juist heel blij. Gelukkig heb ik de zwangerschap nog kunnen vertellen en had ze al een vermoeden dat het er misschien twee zouden zijn. Nu 6 weken en 3 dagen zwanger! Liefs, Chantal
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
Lizzie92
één maand geleden
Sterkte gewenst! ♥️
  • Rapporteren
Baby Loveee
één maand geleden
Oh wat vreselijk van je moeder! Gecondoleerd en veel sterkte! Maar tegelijkertijd ook goed nieuws mogen ontvangen...jeetje wat dubbel zeg! Gefeliciteerd!
  • Rapporteren
Miszchannniee
één maand geleden
Reactie op Baby Loveee
Oh wat vreselijk van je moeder! Gecondoleerd en veel sterkte! Maar tegelijkertijd ook goed nieuws mogen ontvangen...jeetje wat dubbel zeg! Gefeliciteerd!
Bedankt! Ja heel dubbel maar ook wel weer heel mooi. 🥰
  • Rapporteren
AdBoer
één maand geleden
Wat onwijs naar dat je/jullie je moeder zijn verloren 😔 heel veel sterkte en gecondoleerd! Gefeliciteerd met de zwangerschap en wat mooi dat je zwanger bent van een tweeling ❤️
  • Rapporteren
Sttephaniee
één maand geleden
Jeetje, wat een vreugde en tegelijkertijd zo verdrietig. Ik wil je toch feliciteren! En heel veel geluk toewensen 🥰
  • Rapporteren