5 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou een gesprek aangaan met degene die er over gaat om dit te regelen. Ik heb dit ook meegemaakt ik ben weer rustig aan het werk gegaan na 4 weken ‘vrij’ te hebben gehad. Ik stortte in nadat onze dochter in het ziekenhuis kwam door het rs virus ik werk ook 40 u per week en ondanks de lockdown heeft mijn werkgever hier wel respect voor gehad omdat een nieuw iemand uiteindelijk duurder en lastiger is ivm inwerken. Geef het echt aan want je hebt je rust nodig!! Gaat jullie dochter wel is logeren? Dat zou ook even goed zijn om tot rust te kunnen komen. Heel veel succes en denk echt aan jezelf! Het is belangrijk dat jij je ook goed voelt want een moeder houd een gezin draaiende ❤️❤️❤️
VRIEND
2 jaar geleden
Ik zou ook een gesprek aan gaan met je werkgever en de situatie uitleggen. Ik weet dat het lastig is, maar denk aan jezelf❤
Ik heb dit een paar jaar geleden niet gedaan, en heb daarna maanden thuis gezeten met een burn-out. Wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou ook zo is. Ga het gesprek aan, en gooi alles eruit. Lucht alleen maar op!
2 jaar geleden
Ik ben nog herstellende van een depressie. Ik heb 6 maanden thuis gezeten. Normaal meld ik mij ook nooit ziek en zeker niet zo lang. Maar er is zo veel gebeurd de afgelopen tijd. De bevalling wat zwaar was, onze dochter die niet wilde drinken en alleen meer aan het huilen was met de fles. 4 dagen opgenomen geweest omdat ze was afgevallen en niemand in het ziekenhuis naar me luisterde, mijn man die steeds weg vluchte en zelf in de knoop zat, een trauma die ik heb van het verleden. Het was me allemaal te veel. Het ging ook steeds slechter op werk. Uiteindelijk toch de stap gezet om mij ziek te melden waar ik toen ook schuldig over voelde. Maar nu heel blij dat ik dat had gedaan. Ik ging meteen opzoek naar een psycholoog en daar zit ik nu nog. Het gaat nu veel beter met mij en inmiddels ben ik weer rustig aan het opbouwen met werken.
Denk aan jezelf❤️ Ik was eigenlijk te laat aan de bel gaan trekken. Maar denk aan jezelf! Je kind en je man heeft je nodig en jij hun.
Ik weet hoe je je voelt. Heel veel sterkte 😘