35 Reacties

4 jaar geleden

Heehee. Ik ben ook niet elke dag misselijk.. per dag verschillend xxx

4 jaar geleden

Dat kan zeker! Ik begrijp je ongerustheid, heb dit zelf ook enorm. Maar alle symptomen van zwanger zijn, hoeven er niet allemaal te zijn en oom niet constant. Ene vrouw heeft ze allemaal de hele dag, andere vrouw merkt niets. Ik duim voor je. Hier donderdag aanstaande 1e echo. Zo spannend.

4 jaar geleden

Denk dat het per dag zeker kan verschillen! Net zoals het per persoon verschilt hoeveel en wat voor symptomen je hebt. Ik heb vanmorgen voor de grap getest en bleek zwanger te zijn, voel me niet anders dan normaal!

4 jaar geleden

Hier ook geen misselijkheid of iets alleen af en toe hoofdpijn last van me ondderrug ben ook super bang voor een miskraam. Dinsdag 5 weken 18e 1e echo

4 jaar geleden

Hoi, ik ben 5+5 weken en heb nog helemaal geen last gehad van misselijkheid. Gevoelige borsten, soms moe maar dat is alles. Ben benieuwd of dat nog komt.

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik hoop zo dat het goed blijft gaan deze keer!

4 jaar geleden

Hi, hier hetzelfde. Misselijkheid met vlagen en vandaag bijna geen last. Ik ben nu 4+6 week zwanger.

4 jaar geleden

Hier 4+2 en voel ook niet constant wat. Dat maakt je sims inderdaad best onzeker.

4 jaar geleden

Ik ben ook al een paar dagen niet misselijk, als ik het was vorige week was het maar heel kort. In het begin ook last gehad van krampen, nu veel minder. Wel echt al gegroeide borsten. Ben vandaag 6 weken zwanger. Denk dat alles heel erg verschilt per persoon hoe erg en vaak de kwaaltjes zijn.

4 jaar geleden

Hier 5+2 en nog geen enkel moment misselijk geweest. Tijdens mijn vorige zwangerschap ook helemaal geen misselijkheid ervaren. Mss ben je gewoon bij the lucky few! 😉

4 jaar geleden

Ik begrijp je helemaal. Ben zelf 5+6 weken zwanger van me eerste. Borsten wel gevoelig maar iets minder dan in het begin, zo nu en dan wel wat krampjes in me buik, gevoel van dat ik moet overgeven maar komt niks uit. 21e eerste echo, hoop echt dat alles in orde is!

4 jaar geleden

Ik snap je onzekerheid helemaal, dat heb ik ook! Nu 6w zwanger en in het begin rommelende buik en gevoelige borsten. Nu helemaal niks meer als alleen nog moe.. ik weet niet wat ik er van moet denken. 20e pas de 1e echo en het voelt nog veel te verweg. Proberen positief te blijven is mijn doel 😊

4 jaar geleden

Gefeliciteerd alvast aan ons allemaal. 6+1 weken nu. Bij mij is het hier en dan misselijkheid. Maar wat mij bang maakt is dat me buik vaak pijn doet of dat ik lichte krampen ervaart die niet leuk is. Maar een ding is zeker iedereen is anders in hun kwaaltjes enzo.

4 jaar geleden

Reactie op MH85

Ik begrijp je helemaal. Ben zelf 5+6 weken zwanger van me eerste. Borsten w ...
Ik ben 6 weken zwanger! En alles wat jij vertelt ! Heb ik net het zelfste

4 jaar geleden

Wat spannend allemaal he. Ik heb alleen beetje gevoelige borsten als ik ze aanraak. Verders nergens last van. Vraag me ook steeds af of ik echt zwanger ben🙈 ben 5 weekjes en mijn echo is de 27e pas

4 jaar geleden

Reactie op anoniem013

Wat spannend allemaal he. Ik heb alleen beetje gevoelige borsten als ik ze ...
Ja dat kan. Is niet zo raar.

4 jaar geleden

Reactie op Winter2019

Ik snap je onzekerheid helemaal, dat heb ik ook! Nu 6w zwanger en in het be ...
De beste die er is inderdaad. POSITIEF blijven.

4 jaar geleden

Ik had in het begin heel veel last van een rommelende buik, gevoelige borsten en ontzettend moe. Nu alleen nog wat gevoelige borsten, verder voel ik me prima. Het maakt je zo onzeker hè, duimen dat het allemaal goed gaat bij ons allemaal!!

4 jaar geleden

Reactie op Sesame

Ik had in het begin heel veel last van een rommelende buik, gevoelige borst ...
Vind wel fijn om te zien dat iedereen t zelfde gevoel heeft 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Sesame

Ik had in het begin heel veel last van een rommelende buik, gevoelige borst ...
Ik duim en bid dagelijks. Dit is een wonder voor mij. Na een EUG 13weken,- en weghalen van 1 eierleider was me kans niet zo groot maar met dit Wondertje God heeft me beloond met wat ik het meest wilde in me leven, Om moeder te worden. Ik ben blij en bang op zelfde moment. Maar ik blijf positief en met jullie topics allemaal. Wat fijn is het allemaal om jullie verhaaltjes te lezen. Jullie geef me de kracht en hopelijk doen we het met zijn allemaal. We gaan ervoor om anderen te stimuleren en te motiveren tijdens ons zwangerschap.