35 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook, niet iedere dag misselijk. Wat ik wel heb , is moe zijn. Maar het is de ene dag meer als de andere dag. En sinds kort misselijk na een portie eten..😬zx

4 jaar geleden

Was voor nod en dag zelf misselijk. Daarna niet meer voor alsnog.

4 jaar geleden

Hoi Jetty30, Ik weet niet wat dat betekent, maar misschien stelt het je gerust dat je niet de enige bent: net als een aantal andere vrouwen herken ik jouw verhaal. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik last gehad van extreme zwangerschapsmisselijkheid. Nu begon de misselijkheid vorige week, met 5 weken, afgelopen dagen ook overgegeven. Het bouwde op, maar vandaag heb ik nergens last van. Enkele vlaagjes. Maakte mij ook stik onzeker, totdat ik net lees dat ik niet de enige ben...

4 jaar geleden

Ik ben heel misselijk geweest voor de positieve zwangerschapstest dan niets meer en nu vrijdag misselijk sochtends, zaterdag savonds en net ook nog het hele avondeten terug in de pot beland.... heb al twee keer wat bloedverlies gehad dus maakt me ook wel heel bezorgd. Zeker omdat ik afgelopen zomer een missed abortion heb gehad en toen geen drupje bloed gehad 😔 blijft altijd spannend. Ik heb 20e eerste echo, ben echt aan het aftellen 🥰

4 jaar geleden

Reactie op anoniem013

Wat spannend allemaal he. Ik heb alleen beetje gevoelige borsten als ik ze ...
Ik ook! Herken je hele verhaal! Beetje zere borsten die leuk door groeien en verder voel me prima. Niet misselijk, niet moe oid. Ook 27e echo! Leuk!! Lekker genieten!

4 jaar geleden

Hier wisselen de klachten ook per dag. We zijn van onze 3de icsi poging zwanger. Ik had nu toevallig een groot verpakking sensitest gekocht. Ik test iedere dag want dat geeft me rust ze lopen mooi op vandaag was de teststreep donkerder als de controle streep. Maar morgen mag ik het ziekenhuis inlichten en krijg ik te horen wanneer de eerste echo is.

4 jaar geleden

Bij mij is het ook wisselend. Ene keer heeeel misselijk en vanavond voelde ik me juist helemaal normaal.. Bedenk maar dat je hormonen door je lijf gieren die zijn ook niet stabiel ;) En ontspan je! Stress is nergens goed voor en zorgen maken ook niet. Probeer juist te genieten van het wonder dat er plaats vind in je buik :)

4 jaar geleden

Reactie op Nieske

Hier wisselen de klachten ook per dag. We zijn van onze 3de icsi poging zwa ...
Vanaf wanneer ben je begonnen met testen?

4 jaar geleden

Reactie op Wendiej

Vanaf wanneer ben je begonnen met testen?
6 dagen na de terugplaatsing. Vorige week zondag. Eigenlijk met het idee dat ik gek was aan het worden en nog geen zwangerschapsklachten kon hebben. Heel licht positief toen en ze liepen mooi op dus dat gaf me steeds een gerust gevoel. Nu zal ik de echo af moeten wachten want de test is zo donker daar zie ik niks meer bij oplopen. Blij als het zo ver is want na 6 jaar alle trajecten te hebben doorlopen is het nu heel spannend voor het eerst zwanger te zijn!

4 jaar geleden

Reactie op Nieske

6 dagen na de terugplaatsing. Vorige week zondag. Eigenlijk met het idee da ...
Jeetje ja dat kan ik me voorstellen! Het is je zo gegund! Gefeliciteerd! 🍀🤞🏻🥰

4 jaar geleden

Reactie op Wendiej

Jeetje ja dat kan ik me voorstellen! Het is je zo gegund! Gefeliciteerd! 🍀 ...
Gefeliciteerd 🙏. Wees gezegend

4 jaar geleden

Reactie op Sesame

Ik had in het begin heel veel last van een rommelende buik, gevoelige borst ...
Hier precies net zo! Pijnlijke borsten, af en toe een krampje. Het baad me wel wat zorgen, maar ik denk dan maar, als ik er zo doorkom!! Positief blijven! 💗

4 jaar geleden

Vannacht een pijnlijke felle scheut links onderin mijn buik. Dat herkende ik van mijn miskraam. Maar verder geen bloedverlies. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan.

4 jaar geleden

Reactie op Jetty30

Vannacht een pijnlijke felle scheut links onderin mijn buik. Dat herkende i ...
Ow wat naar! Ik ga heel hard voor je duimen.

4 jaar geleden

Reactie op Jetty30

Vannacht een pijnlijke felle scheut links onderin mijn buik. Dat herkende i ...
Hoe gaat het met je?