7 Reacties

2 jaar geleden

Dan laat je het toch eerst bij potjes? Is in principe net zo goed hoor als vers. Misschien na een week opnieuw proberen en kijken hoe het dan gaat?

2 jaar geleden

Hier lust ze opeens ook geen broccoli of aardappels meer bijvoorbeeld. Ik maak me nog geen zorgen

2 jaar geleden

Hier hetzelfde waar ze eerst dol op was gaat er nu amper in. Ze at heel gemakkelijk een simpel gekookte aardappel of bloemkool, broccoli etc. En nu dus niet meer. Ik kreeg als tip om het met een beetje bouillon te koken om het wat meer smaak te geven(daar hebben ze nu meer behoefte aan). Dus dat ga ik eens proberen. Weet niet of jij het ook naturel geeft?misschien ligt het dan daar aan.. of het is weer een fase😅

2 jaar geleden

Wij doen inderdaad neutraal. Geven nu ook potjes maar vind het zo jammer. Hij had stukken brocoli worteltjes alles en nu 1 seconden en het is er weer uit.... Wel fijn om te lezen eigenlijk dat meerdere kindjes dit opeens hebben

2 jaar geleden

Mijn zoontje wilt ineens helemaal niet meer de hapjes eten in de avond. Vers, uit een potje of losse stukken gaat er allemaal niet in. Handjes voor de mond of slaat het weg.. ei ook niet. Alleen fruithap en boterhammen gaan er wel in. (En dan de flessen voeding nog.) Hebben jullie kindjes dit ook? Want ik vraag me af hoelang dit kan/mag duren dat ze geen groente/maaltijd hapje eten? Na het proberen van een vers hapje, daarna een potje, dan maar 2 boterhammen. Dat gaat er wel in .. 😅 Wat geven jullie ipv het hapje? Hij wordt nu ook iedere nacht om 05:00 wakker. Heb het idee dat het van de honger is..

2 jaar geleden

Reactie op Jillmom2be

Mijn zoontje wilt ineens helemaal niet meer de hapjes eten in de avond. Ver ...
Misschien komt er weer een tandje door? Wij hebben dat ook altijd als onze zoon weer een tandje erbij krijgt. Duurt bij ons meestal paar dagen en is het weer klaar.

2 jaar geleden

Ja hier hetzelfde🤷🏼‍♀️ kei van een eter normaal gesproken. Weigert nu zijn prakje maar wil des te liever zijn vlees. Gisteravond was zijn avondeten zijn vlees en toen maar druiven erbij gegeven 😂