6 Reacties

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde sinds een week. Ik leg het hem ook uit, doe m'n best om hem goed in te stoppen en ga dan weg. Hij huilt best hard, maar dit is na 5 minuten weer over. Denk gewoon een stukje verlatingsangst omdat ze nu weer meer dingen snappen ❤️

2 jaar geleden

Wat Nickky zegt.. Bij onze dochter niet anders. Ze valt bijna om omdat ze moe is, dan 5 minuten het er niet mee eens zijn. Wij gaan eigenlijk alleen terug de kamer in als het huilen echt in paniek veranderd en niet in het moeilijk doen haha. We kregen ooit de tip van zet een timer en ga pas terug naar binnen na x-minuten (wij hielden 10 aan) en dat hielp.

2 jaar geleden

Slaapregressie!

2 jaar geleden

Yup hier ook helaas.. wisselt een beetje. Ze wil dat je bij haar blijft, wij hebben nu muzieknijlpaard waar ze gek op is erbij gezet. Die gaat op timer, dat helpt haar. Maar inderdaad soms is het gewoon schreeuwen mama/papa.. hopelijk snel weer voorbij deze fase

2 jaar geleden

Okee dat doen wij ook allemaal. Wij denken namelijk ook verlatingsangst, doet ze ook op de opvang, als ik haar weg breng. Ook bang voor de donker (hier een nachtlampje voor gekocht), bang voor mannen en harde geluiden. Wordt mij ook verteld een fase 😞 best wel een vermoeiende fase.

2 jaar geleden

#hetiseenfase Bij ons was de trigger het aansteken van haar walvisje met muziek. Dan begon de hysterie met het krijsen. We hebben dit weggelaten uit het slaapritueel en sindsdien geen probleem meer 🤦 Misschien eens proberen geen kusje meer te geven en slaapwel te zeggen (pijnlijk!) 😬