Hoi allemaal. Slapen jullie kindjes wel eens op andere plekken dan thuis? We zijn sinds de kleine geslaaptraind is in haar eigen bed twee keer op vakantie gegaan voor een paar daagjes en nooit wilde ze in een ander bed slapen zonder heel lang huilen en in slaap wiegen. Alleen in haar eigen bedje kan ze zelf in slaap vallen. Dit heeft tot gevolg dat we altijd om 8 uur thuis moeten zijn als we bijvoorbeeld bij mijn ouders zijn gaan eten, want ze wil ook niet daar slapen in een campingbedje. Nu is dat normaal al redelijk vervelend, maar nu dat we met de ramadan meedoen en we pas vanaf half 9 mogen eten (en dit vaak samen gebeurt met/bij familie) is het helemaal jammer als we altijd om 8 uur avondklok hebben. Ik zou het zo fijn vinden als ze bij opa en oma een paar uurtjes zou kunnen slapen voordat we naar huis rijden.
Slapen jullie kindjes bij anderen, bij opa en oma bijvoorbeeld? Hebben jullie hierop getraind of ging het vanzelf. (Ik heb wel eens geprobeerd om haar even te laten huilen maar word dan vaak gejudged door familieleden over dat het zielig is enzo dus idk of daar slaaptrainen überhaupt een optie is :\ )