5 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook al weken een slechte slaper. We zitten nu in quarantaine en ze is sinds gisteren niet helemaal lekker en heeft nu voor het eerst weer 6 uur achter elkaar slapen in de nacht en nu slaapt ze ook. Maar ik voel met je mee. En dan ben ik ook nog 37 weken zwanger morgen. Hier is t vooral door kiezen die doorkomen waar ze last van heeft en we merken dat ze heel veel aan het leren is. Helaas heb ik geen tips maar jullie zijn niet alleen.

2 jaar geleden

Reactie op 18okt2020

Hier ook al weken een slechte slaper. We zitten nu in quarantaine en ze is ...
Ohh jeejtje voor jullie nog heftiger met een zwangerschap erbij. Zoë heeft al 4 kiezen dus daar zal het bij haar niet aan liggen maar denk door alles wat ze aan het leren zijn

2 jaar geleden

Reactie op Dayna94

Ohh jeejtje voor jullie nog heftiger met een zwangerschap erbij. Zoë heeft ...
Jaa die kans is heel groot inderdaad. Helaas slapen ze daardoor vaak slecht. Veel sterkte ermee en hoop voor jullie dat het snel over is en ze lekker door slaapt!

2 jaar geleden

Oh nee wat vervelend! Als ze ziek zijn lijkt het me wel normaal dat het wat ontregeld is, maar nu 7 weken verder zou je wel zeggen dat dat wel weer terug naar normaal zou moeten zijn? Als je meisje tenminste wel goed hersteld is (en niet weer wat nieuws onder de leden heeft, bij ons wisselen we het ene in voor het andere iedere keer, kadootjes van de kinderopvang). Hoeveel slaapjes deed of doet ze nu overdag? Want als dat er eerst nog 2 waren, zou het kunnen dat je misschien bij toeval nu in de overgang terecht bent gekomen naar 1 slaapje? Hier rommelt het ook een beetje (onze meid is ook 14 maanden), maar omdat ze de ene keer echt nog behoefte heeft aan 2 slaapjes zijn we nog niet geheel "overgestapt" naar 1 slaapje. Maar dat niet willen slapen of dat het eeuwen duurt voor ze eindelijk in slaap valt is erg vermoeiend. Wij hebben nu de laatste dagen weer dat ze in de nacht rustig anderhalf uur aan het kletsen is bijvoorbeeld. Hopelijk duurt die fase niet heel lang 😶😴

2 jaar geleden

Reactie op Loeb89

Oh nee wat vervelend! Als ze ziek zijn lijkt het me wel normaal dat het wat ...
We hebben haar van het weekend weggebracht omdat ik echt helemaal op was en daar heeft ze bij opa en oma een nacht doorgeslapen en gaat sinds het weekend hier ook beter eindelijk zie het allemaal weer zitten 🙈