417 Reacties

4 jaar geleden

Nipt gedaan met nevenbevinding afgelopen maandag en vandaag, 7 dagen later, gebekd dat er niks is gevonden :)

4 jaar geleden

Ben iemand die alles wil weten om zo goed mogelijk te plannen en voorbereiden wat ook het geval is.... dus we hebben gekozen om de NIPT test te doen. Vorige week bloed geprikt nu afwachten op de uitslag 🤞

4 jaar geleden

1 april bloed geprikt, Nipt + nevenbevindingen, zojuist gebeld met de uitslag dat alles goed is 🙏

4 jaar geleden

hoe zit dat met de nipt? kijken ze sowieso bij de termijnecho naar de nekplooi of alleen als je oo l de bloedtest doet?

4 jaar geleden

Vorige week woensdag geprikt voor nipt.. vandaag uitslag binnen!! Alles was goed. Wat een opluchting 🤗

4 jaar geleden

Afgelopen woensdag nipt test met nevenbevindingen geprikt, vandaag al gebeld met de uitslag dat alles goed is!! 🥳

4 jaar geleden

Reactie op baby88

hoe zit dat met de nipt? kijken ze sowieso bij de termijnecho naar de nekp ...
Bij mij keken ze sowieso naar de nekplooi met de 12 weken echo. Bij ons was deze goed, maar we hebben zelf wel besloten de Nipt test te laten doen

4 jaar geleden

Reactie op xmaaike95

Afgelopen woensdag nipt test met nevenbevindingen geprikt, vandaag al gebel ...
Welk laboratorium deed de test?

4 jaar geleden

Ik heb op 26 maart bloed laten prikken voor de NIPT met nevenbevindingen en donderdag 2 april kwam het telefoontje dat alles er helemaal goed uitzag! Heel blij!

4 jaar geleden

Reactie op Debbie89

Gisteren telefoontje gehad van mijn verloskundige. Uitslag van Niptest was ...
Via welk laboratorium?

4 jaar geleden

Reactie op Framini

Bij mij keken ze sowieso naar de nekplooi met de 12 weken echo. Bij ons was ...
oké ! Dan doen ze dat misschien standaard ik hoop het

4 jaar geleden

Ik heb vorige dinsdag de nipt laten doen en kreeg zojuist de uitslag dat alles goed was👍 echt supersnel!

4 jaar geleden

Ik heb vandaag de NIPT test laten doen bewust zonder nevenbevindingen. Ik ga mij dan heel erg veel zorgen maken als er wel iets gevonden wordt en dan nog door de hele molen om te onderzoeken wat het is en soms is het dan uiteindelijk niks. En ik zou niet makkelijk mijn zwangerschap kunnen afbreken als er wel iets gevonden wordt wat twijfel is.

4 jaar geleden

Zijn jullie gebeld, via de post of via de e-mail geïnformeerd (Nederland)? :)

4 jaar geleden

Reactie op lowara

Ik heb vorige dinsdag de nipt laten doen en kreeg zojuist de uitslag dat al ...
Ik deed de nipt ook vorige week dinsdag, maar nog steeds geen resultaat. Deed je de test in België of in Nederland? Laat ons hopen dat ik morgen meer weet. 🤞🏽

4 jaar geleden

Ik heb 27 maart bloed laten prikken. NIPT met nevenbevindingen. Vanmiddag gebeld & alles was goed🥰🥳

4 jaar geleden

Reactie op driemaaldrie

Zijn jullie gebeld, via de post of via de e-mail geïnformeerd (Nederland)? ...
Ik ben door mijn verloskundige gebeld

4 jaar geleden

Reactie op Wendyarnaud

Welk laboratorium deed de test?
Emc!

4 jaar geleden

Reactie op verstraete93

Ik deed de nipt ook vorige week dinsdag, maar nog steeds geen resultaat. De ...
Nederland👍

4 jaar geleden

2 weken geleden laten prikken (25 maart) nog niks gehoord, dus net zelf gebeld. En ja ze hadden de uitslag. Alles helemaal goed en ook geen Nevenbevindingen 🙌😄