417 Reacties

3 jaar geleden

Nipt test met alle neven bevindingen. Na een week de uitslag dat alles goed was. Ik zie het als een kans om alles eens goed te testen zowel voor jou als je baby. Nu heb je een x de kans om een goeie check up te doen van je lichaam. Gezondheid is toch alles? Wanneer doe je nou zoiets? Ik hoefde er niet over na te denken. Alleen jammer van de 175 euries, maar dik en dubbel waard.

3 jaar geleden

Reactie op Annika_

Dankjewel! De uitslag duurt 2 tot 3 weken.
Annika hoe was de vruchtwaterpunctie gegaan?

3 jaar geleden

Reactie op Suusq

Annika hoe was de vruchtwaterpunctie gegaan?
Ik vond het wel naar en ben blij dat ik het gehad heb. Ook heel fijn dat m'n vriend erbij mocht zijn. Ze moesten helaas twee keer prikken, omdat onze kleine druktemaker zo aan het bewegen was. Gelukkig lieten ze daarna direct z'n hartslag zien. Nu last van wat menstruatie-achtige klachten, maar dat is wel te doen.

3 jaar geleden

Reactie op Annika_

Ik vond het wel naar en ben blij dat ik het gehad heb. Ook heel fijn dat m' ...
Het voelt idd naar en bij mij moest het toen ook 2 keer. Ik durfde niet te kijken en mn man durfde het helemaal niet aan om erbij te zijn 🙈bij mij was de pijn na 1 dag wel weer weg gelukkig. Hoop dat het bij jou ook snel over is en dat je snel zekerheid hebt en alles goed is en goed blijft gaan.

3 jaar geleden

Reactie op luusje6

Het voelt idd naar en bij mij moest het toen ook 2 keer. Ik durfde niet te ...
Thanks! Mijn vriend heeft alles zitten bekijken 😅 Ik heb niets gezien.

3 jaar geleden

Heftig dames, zo’n punctie! Na hoeveel tijd hebben jullie de uitslag gehad? Ik ben vorige week maandag geprikt en heb nog geen uitslag (Maastricht).

3 jaar geleden

Reactie op rosie88

Heftig dames, zo’n punctie! Na hoeveel tijd hebben jullie de uitslag gehad ...
Ik heb na 13 dagen de uitslagen binnen gekregen met de post. Deze was ook naar Maastricht gestuurd ik zag dat tussen het prikken en daadwerkelijk afleveren in het lab al 4 dagen had gezeten. Als je dan ook nog Koningsdag meetelt duurde het wat langer😀

3 jaar geleden

Reactie op ksm85

Ik heb na 13 dagen de uitslagen binnen gekregen met de post. Deze was ook n ...
Dat heeft dan idd even geduurd! Was je uitslag goed?

3 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Ik heb het net opgezocht. De NIPT test kost geen €700. Deze kost “maar” €26 ...
inderdaad.. heb jij ook zo een document moeten ondertekenen dan? Als er iets fout uit de nipt test zou komen dat je een vruchtwaterpunctie moet laten afnemen? Gelukkig is alles ok met ons kleintje 👶🏼❤️

3 jaar geleden

Reactie op rosie88

Dat heeft dan idd even geduurd! Was je uitslag goed?
Ja die was goed!

3 jaar geleden

Reactie op Annika_

Ik vond het wel naar en ben blij dat ik het gehad heb. Ook heel fijn dat m' ...
Wat balen dat ze 2 x moesten prikken. Wel stoer dat je vriend het kon aanzien. Hoe gaat het nog met je menstruatie pijn? Veel sterkte ermee😘

3 jaar geleden

Reactie op Suusq

Wat balen dat ze 2 x moesten prikken. Wel stoer dat je vriend het kon aanzi ...
Gaat gelukkig goed! Geen last meer!

3 jaar geleden

Reactie op Annika_

Gaat gelukkig goed! Geen last meer!
Fijn😀 Ik zal voor een goede uitslag duimen!!