Nog niets van buik

Sfiet
één maand geleden
Volgen
Ik ben momenteel 8+5weken ver maar merk nog niets van zwangerschapsbuikje. Ik lees op verschillende sites dat broeken zouden moeten beginnen spannen enzo maar merk hier dus niets van.... Nu moet ik er ook wel bij zeggen dat ik sowieso al een maatje meer heb, zou het daar aan kunnen liggen? Zijn er nog die nog niets van zwangerschapsbuikje hebben?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
kellyS
één maand geleden
Ik ook niet hoor. Vaak komt het door opgeblazen darmen dat je broeken strakker zitten. Ik merk wel dat alles zachter en ronder wordt. Ik zie m’n buikspieren minder maar ben niks aangekomen. Meeste mensen krijgen pas echt een buikje van de baby na 12 weken. En dat is ook bij iedereen anders. Bij sommigen zie je tot 20 weken niks en andere met 12 weken al heel duidelijk. Zou me daar geen zorgen over maken.
  • Rapporteren
Sfiet
één maand geleden
Reactie op kellyS
Ik ook niet hoor. Vaak komt het door opgeblazen darmen dat je broeken strakker zitten. Ik merk wel dat alles zachter en ronder wordt. Ik zie m’n buikspieren minder maar ben niks aangekomen. Meeste mensen krijgen pas echt een buikje van de baby na 12 weken. En dat is ook bij iedereen anders. Bij sommigen zie je tot 20 weken niks en andere met 12 weken al heel duidelijk. Zou me daar geen zorgen over maken.
Bedankt voor je reactie, wij gaan het vrijdag en zaterdag aan de familie zeggen en hebben volgende week donderdag de tweede echo. Ben zo bang dat we de familie na een week zo zwaar gaan teleurstellen (als de echo niet goed is) en begin over alles te pznikeren hierdoor 🙈
  • Rapporteren
Makeithappen
één maand geleden
Ik ben nu 6 weken en pas mijn normale broeken niet eens meer. Dus het is echt bij iedereen verschillend! Niks om je druk over te maken. Liefs
  • Rapporteren
Charissa-25
één maand geleden
Hey, Ben nu 7weken en 2 sagen zwanger van ons wedde wonder. Hier zie je voorlopig ook jog niets. Maar bij mijn eertse zwangerschap kreeg ik pas en buikje op 30 weken. Dus dit is van persoon tot persoon verschillend denk ik!
  • Rapporteren
Moeke89
één maand geleden
Dat is heel normaal hoor, bij iedereen is dat anders. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik pas vanaf week 16 een buikje. Nu zit ik in week 9 en merk ik dat mijn darmen al een beetje aan het opschuiven zijn om ruimte te maken. Maar ik pas m’n normale spijkerbroeken gewoon nog wel. Ik wacht geduldig af :)
  • Rapporteren
Wienholts
25 dagen geleden
Mijn buik is savonds erg opgeblazen daar door lijkt het wat maar dat is morgrns weer weg. Pas alles nog nu 6.5 week
  • Rapporteren
NassG
21 dagen geleden
Ik heb ook een maatje meer en zit nu op 9+4wk. Ik merk ook vrij weinig van de buik. Ik kan al mn kleren nog aan. Ik merk alleen bij de strakke broeken dat die aan het einde van de dag wat minder comfortabel worden door een iets opgezette buik. Ik denk dat het bij een maatje meer wat langer duurt voor je het echt gaat zien en merken.
  • Rapporteren