Ik heb met familie en men partner de laatste tijd al een paar keer gepolst naar hun gedacht over onze dochter die volgend jaar naar school zal gaan. Ik zit namelijk met een inmens raar gedacht waar ik maar niet vanaf raak… ik krijg het niet uit mijn hoofd dat mijn dochtertje ooit zou thuiskomen en zeggen “mama ik word gepest’’ of “mama ze hebben me geslagen,…” wat zouden jullie in deze situatie doen?? Ik hoor zoveel mensen zeggen “het zijn maar kindjes” maar het gedacht alleen al… ik zou ze volgens mij echt een flinke schop ondee hun kont geven… gewoon al het gedacht dat iemand mijn dochtertje met een vinger zou aanraken, zowel ik als mijn partner zouden echt niet rustig kunnen blijven 😂 en nee ik ga geen kinderen mishandelen ofzo don’t take it too serious. Maar we zijn zo beschermend naar haar toe, nu ook al in de speeltuin waren wat grotere kinderen (6-7jaar) zand aan het smijten naar mijn dochter desondanks ze al meerdere keren stop had gezegd (we hebben haar dat woordje aangeleerd zodat ze in deze gevallen duidelijk kan maken dat ze iets niet leuk vind) en die andere kinderen bleven maar lachen en zand gooien en ik ben toen zo boos geworden op hun ouders en de meiden zelf… ik weet dat het kinderen zijn maar zelfs mijn dochter kent het woord stop dus voor een 6jarige kan dit toch niet zo moeilijk zijn…
Wat zouden jullie hebben gedaan in deze situatie??