6 Reacties

4 jaar geleden

Wij moesten het ook met voeding uitproberen en hij heeft koemelkallergie, Wij gebruiken dit en hij heeft geen moeite om het weg te drinken 😉

4 jaar geleden

Geef het min. 2 weken vooraleer je terug van voeding veranderd. De darmen moeten steeds opnieuw wennen en ook haar smaakpapillen. Wij geven Nutramigen en stinkt verschrikkelijk! Heeft ook enkele dagen nodig gehad maar als ze honger krijgen drinken ze toch hoor. Nu niks meer van te merken ☺️
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Geef het inderdaad tijd al wil je heel snel resultaat wat ik heel goed begrijp uit eigen ervaring! Wij hebben ivm koemelk een week op pepti gezeten en toen over naar Neocate omdat de pepti niet voldoende was. De meeste kindjes hebben al ontzettend baat bij pepti, de andere voedingen worden er als je het mij vraagt op basis van de geur niet lekkerder van! Mijn ervaring bij pepti is dat de melk echt warm warm moest zijn anders moest ie het ook niet! We maakte de fles dus voor de helft 2x aan zodat de melk die we gaven voldoende warm was. Misschien helpt dit?

4 jaar geleden

Wij kregen ook als tip om de eerste twee flessen te mengen met de oude voeding zodat hij en wat voeding binnen krijgt en kan wennen aan de smaak. Was bij ons niet nodig maar als je dochter nu niet drinkt zou ik zelf dit proberen.

4 jaar geleden

Bij ons ook eerst gemengd met oude voeding (borstvoeding) en daarvan steeds minder toegevoegd. In het begin was hij ook geen fan, nu gaat het er met gemak in.

4 jaar geleden

Reactie op Ingy87

Wij moesten het ook met voeding uitproberen en hij heeft koemelkallergie, W ...
Als hij het hier goed op doet wil het toch niet zeggen dat hij daadwerkelijk koemelkallergie heeft? Deze voeding verkleint alleen de kans op een allergie...