12 Reacties

één jaar geleden

Ik lees mee.. zelfde mijn dochter gaat dan wel zonder luier er op maar daar blijft het bij.. het is er toevallig wel 1 x gelukt en daarna abrupt gestopt.. nu wil ze er helemaal niet meer op...

één jaar geleden

Hier wilde ze ook niet op het potje maar wel op de wc met verkleiner. Binnen een paar dagen al geen ongelukjes meer

één jaar geleden

Reactie op Anoniem_1998

Ik lees mee.. zelfde mijn dochter gaat dan wel zonder luier er op maar daar ...
Hier ook hetzelfde. Ik denk er nu aan het potje weer even op te ruimen....ben ook op zoek naar tips

één jaar geleden

Reactie op BND

Hier ook hetzelfde. Ik denk er nu aan het potje weer even op te ruimen....b ...
Jaa ik dwing haar ook niet dus als ze niet wil dan niet... ze geef wel aan waarneer ze geplast heeft in der luier dus ze vind het wel vervelend en dan zeg ik ook ja als je op het potje of de wc gaat heb je dat niet en dan begint ze al nee mama wil niet dusja dan laat ik het maar effe voor wat het is..

één jaar geleden

Ik heb gewoon de luier af gedaan. Eerst veel ongelukjes, maar ze kreeg het snel door. 3e dag al geen ongelukjes meer. Is heet intensief, maar werkt super goed. Heb niks met beloningen gedaan, wilde het niet groter maken dan het is. Dus ook niet spannender. Ze is nu al 3 maanden zindelijk! Super trots

één jaar geleden

Reactie op VZwolle

Ik heb gewoon de luier af gedaan. Eerst veel ongelukjes, maar ze kreeg het ...
Dat is eigenlijk meer mijn stijl. Ik moedig alleen maar aan. Voor nu dus potje opgeruimd en van de zomer gaan we in de vakantie lekker thuis aan de slag

één jaar geleden

Ik hoor inderdaad ook veel om me heen dat mensen zeggen wacht tot het mooi weer word en laat hem dan bloot buiten lopen dan zien en voelen ze ook wat er gebeurt.

één jaar geleden

Reactie op VZwolle

Ik heb gewoon de luier af gedaan. Eerst veel ongelukjes, maar ze kreeg het ...
Hier ook gedaan: gewoon geen luier meer aan. Maar dan met de Zindelijkheidsbox, dus wel met belonen. Heel fijn om daarbij wat tips achter de hand te hebben en aan te sluiten bij een besloten groep op Fb (waar je veel herkenbare situaties leest, vooral als je er zelf even doorheen zit de eerste dagen 😉) Heel intens de eerste dagen: wasmachine draaide overuren, veel dweilen. Maar inderdaad op dag 3 een ommezwaai en sindsdien gaat het heel goed. Mijn dochter was met 2j1m zindelijk op deze manier.

één jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Hier ook gedaan: gewoon geen luier meer aan. Maar dan met de Zindelijkheids ...
Al moet ik zeggen dat de stickers plakken de beloning was, niks groters ofzo 🫢

één jaar geleden

Reactie op Anoniem_1998

Ik lees mee.. zelfde mijn dochter gaat dan wel zonder luier er op maar daar ...
Hebben wij precies zo gehad. Hij was en is nog steeds heel enthousiast over die ene keer, maar vertikt het nu

één jaar geleden

Reactie op Bloem43

Hebben wij precies zo gehad. Hij was en is nog steeds heel enthousiast over ...
Jaa precies heel blij dat het 1 x gelukt is maar veder...

één jaar geleden

Het is gewoon een kwestie van luier consequent af doen , en proberen die week zoveel mogelijk thuis te blijven. En dan volhouden. Niet opgeven als het uitzichtloos word. Hier 8 dagen lang het ene na het andere ongelukje, ik begon de moed al te verliezen en na dag 8 ineens 0 ongelukjes meer, zelfs snachts droog. Maar zodra je weer gaat toegeven en een luier om gaat doen geef je te verschillende signalen af en snapt het kind het niet meer. Dus het code woord is echt volhouden en veel geduldb