169 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Died23
Super goed allemaal!! 🥰
Zijn er nog meer ouders waarvan hun kinderen nog ...
Yes! Onze dochter is van 23 september en een bilschuiver. Trekt zich ook nog niet op en wil niet staan oid. Heeft wel (laat ontdekte) heupdysplasie aan 1 heup en flinke hypermobiliteit, welke haar in combinatie met het bilschuiven zeker niet helpen. Ik zie haar voorlopig nog niet staan of lopen 😔
2 jaar geleden
Mijn dochter van 16 oktober loopt ook nog niet los! Wel aan 2 handjes maar 1 handje wankelt ze nog behoorlijk.. ze zakt het liefst door haar knietjes want dat kruipen vind ze nog veel te leuk haha
2 jaar geleden
Elk kindje heeft zijn of haar eigen tempo.
En naar mensen moet je zoiezo niet luisteren want dat zijden ze bij mijn dochter ook 🙄 en ze liep met 14 maanden.
Het helpt als je met 3/4 mensen in een kringetje staan zodat ze genoeg handen ziet om te lopen.
Mijn dochter durfde ook niet goed maar na dat ik dat heb gedaan kreeg ze meer zelfvertrouwen en was de angst weg.
2 jaar geleden
Reactie op Myriam35
Same here. Van bank naar bank loopt ze. Mijn dochter heeft heupdysplasie ge ...
Mijn dochter heeft ook heupdysplasie gehad en loopt als een speer achter het loopwagentje of aan 2 handjes, maar de balans is er nog niet om zelf recht te staan of zelf te lopen.. hoop dat ze het snel doorkrijgt want ze wilt zo graag.
2 jaar geleden
Reactie op MEG12
Ben benieuwd hoe het nu gaat met de "late" lopers 😊Hier ondertussen een do ...
Onze dochter heeft het lopen uitgevogeld 😅 nu wil ze niks anders meer dan lopen. Ze wil niet meer in de wagen en we kunnen echt niet meer rustig in een winkel rondkijken...
Voor me gevoel ben ik heel de dag aan het rennen en vliegen achter me kind aan🥱
Wel ontzettend leuk om te zien hoe ze zich ontwikkeld!
2 jaar geleden
Reactie op Myriam35
Het paar stapjes los lopen is sinds een paar dagen nu. Ze wil het niet alti ...
Wij proberen ook haar uit te dagen, maar ze is nogal gemakkelijk en weet dat kruipen nog altijd sneller is. Ik probeer nu zo vaak mogelijk haar zelf te laten lopen en Lopen aan 1 handje. Wordt langzaam eens tijd dat ze gaat lopen 😅
2 jaar geleden
Reactie op Myriam35
Vind ik ook dat het tijd is om te lopen. Ik vind het ook zonde van de broek ...
Haha, broeken en schoenen die ze verslijt. Ook nu er een broertje of zusje onderweg is, mag ze wat meer op eigen benen staan, zou stuk makkelijker worden. Ik heb fysio, maar zelfs die zegt dat het wel eens tijd wordt. En ik weet dwingen heeft geen zin en komt op haar eigen tijd, maar zou eens fijn zijn😅
2 jaar geleden
Mijn dochter is morgen 19 maanden en heeft het lopen sinds dit weekend eindelijk door. Het was een hele lange tijd aan de hand of vooral 1 vinger, maar nu heeft ze het allemaal door. Ze staat ook ineens zelf op en kan dan meteen vanuit die houding lopen.
Bizar dat ze vorige week hier nog niks van moest weten en nu wil ze niets anders meer. Ik ben zo trots! 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Cataleya1988
Mijn dochter is morgen 19 maanden en heeft het lopen sinds dit weekend eind ...
Dat geeft hoop voor mijn dochter 🤞
2 jaar geleden
Yes, vandaag heeft ze het eindelijk door 💪👏nu 20 maanden. Wat ben ik trots en opgelucht 😮💨🥰
2 jaar geleden
Reactie op LinceyNora
Yes, vandaag heeft ze het eindelijk door 💪👏nu 20 maanden. Wat ben ik trot ...
Wat super!! 🥰🥰🥰