24 Reacties

5 jaar geleden

Zonnebloem olie - weinig smaak in dus proeft ze meer de groente. Geen idee waarom ik niet kies voor margarine - misschien gemakzucht

5 jaar geleden

Een klein beetje olijfolie voor de smaak en ook zodat die geen te harde stoelgang krijgt

5 jaar geleden

Ik doe er een beetje moedermelk bij!

5 jaar geleden

Ik volg! Ik ben heel benieuwd wat de reden is van andere moeders/vaders om het te mengen.

5 jaar geleden

Ik doe dit niet, gewoon de pure smaak hier. En alles gaat er tot nu toe in! Fruit en groenten 馃憣馃徏

5 jaar geleden

Hier is het zonnebloemolie, is een olie met weinig smaak dus zo proef je de groenten optimaal

5 jaar geleden

Hier ook zonnebloemolie, had gelezen dat ze ook vetten nodig hebben. Dus doe er altijd een beetje bij.

5 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Ik doe dit niet, gewoon de pure smaak hier. En alles gaat er tot nu toe in! ...
Ik doe dit ook.. soms heel klein beetje water.

5 jaar geleden

Die vetten zijn nodig voor de groei en ontwikkeling van het kind. Dit zit sowieso in borstvoedingmelk. Eenmaal in zelfgemaakte papjes moet je deze zelf toevoegen. Ik wissel met zonnebloem en olijfolie.

5 jaar geleden

Ik doe het ook niet. Fruit is vaak al nat genoeg van zichzelf en bij groenten doe ik er wat kookvocht bij in

5 jaar geleden

Ik doe het ook niet. Fruit is vaak al nat genoeg van zichzelf en bij groenten doe ik er wat kookvocht bij in

5 jaar geleden

Zou dit ook handig zijn om roerei in te maken? Want lijkt me makkelijker geven dan gekookt ei. Geven jullie al ei?

5 jaar geleden

Reactie op ennovy-24

Zou dit ook handig zijn om roerei in te maken? Want lijkt me makkelijker ge ...
Ik heb nog geen ei gedaan, wel al een paar keer baby-pindakaas. Ik ga deze week eens een keer ei toevoegen

5 jaar geleden

Reactie op Pink27

Ik heb nog geen ei gedaan, wel al een paar keer baby-pindakaas. Ik ga deze ...
En hoe ga je ei toevoegen dan? Ben benieuwd 馃槍 ik wacht nog wel even maar wil niet te lang wachten. Ik weer dat je maar een heel klein beetje in het begin moet doen maar nu ze hele gladde groentehapjes krijgt weet ik niet hoe ik haar ei moet geven

5 jaar geleden

Wij geven zonnebloemolie om zijn stoelgang te vergemakkelijken

5 jaar geleden

Reactie op ennovy-24

En hoe ga je ei toevoegen dan? Ben benieuwd 馃槍 ik wacht nog wel even maar w ...
Ik heb iets gelezen over roerei. Dus ik denk dat ik deze week een roerei ga maken en een klein beetje door het groentehapje heen doe

5 jaar geleden

Ik zelf gebruik pure olijf olie uit marokko. Dit is ook meteen super gezond en geeft het eten ook een lekkere smaak

5 jaar geleden

Reactie op Pink27

Ik heb iets gelezen over roerei. Dus ik denk dat ik deze week een roerei ga ...
Maar maak je dan roerei in olijfolie of iets anders?

5 jaar geleden

Ik vraag me af of ze hierdoor dan geen krampjes hebben door de olie toe te voegen

5 jaar geleden

Reactie op ennovy-24

Maar maak je dan roerei in olijfolie of iets anders?
Daar ben ik zelf ook nog niet over uit馃き