11 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Helaas herkenbaar. De eerste 2 keren waren hier heel heftig. Duurde ook ruim een week. De 3e keer was al een heel stuk minder en korter.

5 jaar geleden

Reactie op Anoniem88

Helaas herkenbaar. De eerste 2 keren waren hier heel heftig. Duurde ook rui ...
Oh fijn om te horen! Dan gaan we daar voor 😅

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Anoniem88

Zelfde bij mij!! Eerste keer voelde zelfs een beetje als weeën. Mijn lijf dacht “eeeej dit moet eruit en ik weet nog wel hoe dat moet”😂😭 En na mijn eerste zwangerschap had ik dat ook tijdens mijn eerste menstruatie. Gelukkig komt dit echt wel weer goed!

5 jaar geleden

Bij mij was het na de eerste bevalling pijnlijker dan voor de bevalling. Veel meer krampen en pijn ( ik liep niet leeg ). Dit was bij mij altijd zo gebleven. Nu na de 2de is het veel minder pijnlijk en hoop dat het ook zo blijft

5 jaar geleden

Ik ben al drie keer aan de beurt geweest. Ik loop idd ook leeg! Heb gelukkig nog geen last van buikpijn etc, wat ik voor m’n zwangerschap wel had.

5 jaar geleden

Reactie op Anoniem88

Precies dit! De eerste keer dacht ik ook echt 'wat overkomt me?!'. Ik had echt veel bloedverlies en flinke buikpijn. Ik kon er ook niet van slapen 's nachts. De 2e keer was ietsje minder heftig maar alsnog heftig. Nu afgelopen week voor de 3e keer ongesteld geweest en veel minder bloedverlies, minder lang ongesteld en 'normale' buikpijn. Hopelijk terug naar normaal dus!

5 jaar geleden

Ik nu voor de 3e keer. Het bloeden is nog steeds echt heftig! Voor het eeratt geen hoofdpijn...

5 jaar geleden

Voor dames met menstruatieklachten eet regelmatig dadels. Het liefst op de nuchtere maag min.3 stuks. Het ras "ajwa" dadels doet het erg goed.

5 jaar geleden

Reactie op Umm baby

Voor dames met menstruatieklachten eet regelmatig dadels. Het liefst op de ...
Waarvoor helpt dit dan? 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Is normaal; mijn vk had het gemeld dat ik niet moest schrikken bij mn eerste menstruatie maar mijnevwas nog minder heftig als voor de zwangerschap

5 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Waarvoor helpt dit dan? 🤷🏼‍♀️
Ik had zelf hele erge krampen elke menstruatiecyclus en ook wel eens onregelmatig. Maar na het consequent eten van ajwa dadels op de lege maag zijn mjjn klachten als sneeuw voor de zon verdwenen. Godzijdank!