Oké... Ik ben nu dus voor de 2e keer ongesteld na de bevalling.. maar het is nu heftiger dan voor de bevalling!!
* Ik loop gewoon helemaal leeg!! Zo veel bloed verlies!
* Ik heb ook meer buikpijn
* Ik doe geen oog dicht
Is dit herkenbaar en is dit voortaan altijd zo?
Helaas herkenbaar. De eerste 2 keren waren hier heel heftig. Duurde ook rui ...
Zelfde bij mij!!
Eerste keer voelde zelfs een beetje als weeën. Mijn lijf dacht “eeeej dit moet eruit en ik weet nog wel hoe dat moet”😂😭
En na mijn eerste zwangerschap had ik dat ook tijdens mijn eerste menstruatie.
Gelukkig komt dit echt wel weer goed!
Bij mij was het na de eerste bevalling pijnlijker dan voor de bevalling. Veel meer krampen en pijn ( ik liep niet leeg ). Dit was bij mij altijd zo gebleven. Nu na de 2de is het veel minder pijnlijk en hoop dat het ook zo blijft
Helaas herkenbaar. De eerste 2 keren waren hier heel heftig. Duurde ook rui ...
Precies dit!
De eerste keer dacht ik ook echt 'wat overkomt me?!'. Ik had echt veel bloedverlies en flinke buikpijn. Ik kon er ook niet van slapen 's nachts. De 2e keer was ietsje minder heftig maar alsnog heftig. Nu afgelopen week voor de 3e keer ongesteld geweest en veel minder bloedverlies, minder lang ongesteld en 'normale' buikpijn. Hopelijk terug naar normaal dus!
Ik had zelf hele erge krampen elke menstruatiecyclus en ook wel eens onregelmatig. Maar na het consequent eten van ajwa dadels op de lege maag zijn mjjn klachten als sneeuw voor de zon verdwenen. Godzijdank!