15 Reacties
5 jaar geleden
Geboorteacademie online!鈽猴笍 allemaal filmpjes per fase. Vooral lekker kort en bondig! Ik heb er veel aan gehad met ons eerste kindje.
5 jaar geleden
Ik heb laatst een online cursus gekocht bij Online Geboorte Academie. Je kunt de video's kijken waar en wanneer je wilt tot 8 weken na de bevalling. Tot nu toe erg tevreden over de video's en uitleg. Verder kijk ik veel bevallingsverhalen op YouTube.
5 jaar geleden
Reactie op Myriam35
Heeft je verloskundige geen tips?
Oh jawel, maar hier zitten veel meer ervaringsdeskundigen toch? 馃ぃ
5 jaar geleden
Reactie op EmilyAuroraV
Ik heb laatst een online cursus gekocht bij Online Geboorte Academie. Je ku ...
Yes ik heb de online geboorte academie ook :) erg tevreden! Kijken wanneer je wilt en goed opgedeeld in korte video鈥檚 over allerlei onderdelen van de bevalling, tot wat je partner kan doen en tot de kraamweek. 鈽猴笍
5 jaar geleden
Reactie op Suusq
Ik vind de mommyacademie van Silvia de Groot wel een aanrader.
Is gebaseer ...
Deze doe ik ook, ben er erg blij mee en is niet duur! https://www.relaxmama.nl/
Fijne video鈥檚, audio-oefeningen en oefeningen om zelf mee bezig te zijn.
5 jaar geleden
Reactie op ennovy-24
Ziet er goed uit. En komt we ook een stukje puffen in terug?
Jazeker! Alle onderdelen van de bevalling komen aanbod!
5 jaar geleden
Ik doe de cursus zwanger&fit via de GGD. Inbellen via Skype, zijn met 4 meiden totaal. Prima te doen zo en wordt geloof ik vergoed door de zorgverzekering. Iedere cursusavond staat er een ander onderdeel vd zwangerschap centraal en tussendoor interactie met elkaar natuurlijk. Ook komen oefeningen aan bod die handig kunnen zijn.
5 jaar geleden
Ik doe de online cursus van Mom & Co.
Luisterde de podcast "Adem in, adem uit" en ben na het beluisteren van deze podcast aan de cursus begonnen. Ik vind het fijn, lekker in onze eigen tijd en zonder andere mensen erbij.
We zijn net begonnen maar ik vind het erg fijn.
Heeft wel wat elementen van mindfullness en hypnobirthing, daar moet je wel open voor staan vind ik. Verder is het heel praktisch en duidelijk.
5 jaar geleden
Ik heb een account voor avontuurvanveertigweken. Je kunt dan allerlei filmpjes zelf bekijken wanneer het jou uitkomt, gaat over de zwangerschap per week, bevalling cursus, ademhaling technieken, lessen in zwangerschap yoga etc. Bevalt mij erg goed
5 jaar geleden
Ik doe een online beval cursus bij Vol Vertrouwen Bevallen en ben daar heel erg over te spreken.