12 Reacties

6 jaar geleden

Ik ga dan meestal op bed liggen, dan zakt het weer en val ik in slaap. Verder weet ik het niet eigelijk

6 jaar geleden

Magnesium bestaat ook in tabletjes

6 jaar geleden

Ik heb al jaren rusteloze benen, los van zwangerschap, voor mij helpt het om helemaal geen cafeïne te nuttigen; drink alleen rooibosthee als warme drank. En om voor t slapen gaan vrij koud te douchen. Geen idee of dit ook helpt wanneer je er last van hebt tijdens zwangerschap, maar wie weet t proberen waard. Ook wordt een zeepje tussen je matras en laken gezegd dat zou werken, zelf nog niet geprobeerd..

6 jaar geleden

Sinds ik extra calcium slik heb ik geen last meer van onrustige benen. Wellicht helpt dit bij jou ook

6 jaar geleden

Ik heb er ook last van, ook al lang voor m’n zwangerschap.. t enige wat bij mij helpt is een Sunlight zeep( is een oud merk, maar schijnt het beste te werken) tussen m’n benen te leggen.. onder m’n hoeslaken. Normaal lag ie gewoon aan r voeteneind maar moet nu dus echt tussen m’n benen.. wie weet werkt t voor jou ook.. succes ermee in ieder geval.. weet wat een drama t is..

6 jaar geleden

Ook regelmatig last van!! Zo vervelend!! Vooral als je even lekker relaxed op de bank of bed ligt.. mag magnesium en calcium supplementen gewoon gebruikt worden icm zwangerschap ??

6 jaar geleden

Onrustige benen is bij ons 'n familiekwaaltje helaas en nu tijdens de zwangerschap wordt 't erger maar bij mij werkt vaak om m'n benen wat hoger te leggen en te ontspannen. Ook heb ik been crème van blije voeten die je even moet in masseren en dat helpt savonds vooral bij mij.

6 jaar geleden

Ik heb er ook altijd met enige regelmaat last van, maar nu met de zwangerschap meer. Heb er ook vooral ‘s avonds last van als je lekker rustig op de bank zit. Als ik dan in beweging kom om naar bed te gaan, gaat het meestal weer over, maar ik lees graag met de tips mee die hier langskomen. Tis echt zo’n vervelend gevoel

6 jaar geleden

ik heb er ook last van, mijn moeder heeft gezecht dat een zeep onder je matras/top matras doen helpt. ik heb het gedaan en zie inderdaad wel resultaat er in. vooral als ik dan in bed lig.

6 jaar geleden

Typisch zeg, ik heb het ook als ik 's avonds op de bank zit/lig... Uiteindelijk ga ik maar naar bed, daar heb ik er minder last van.

6 jaar geleden

Ik had er voor de zwangerschap al af en toe last van maar nu veel vaker. Wat bij mij helpt is in beweging blijven. Als ik flink heb gewandeld die dag heb ik er geen last van. Bij last doe ik wat beenoefeningen (beenlift terwijl ik op mijn zij ligt bijvoorbeeld) Dat helpt ook.

6 jaar geleden

Ik heb er ook last van en bij ons is magnesium te verkrijgen bij de drogist in pilvorm. Voor mij werkt het erg goed.