36 Reacties

4 jaar geleden

Hoi hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb sinds zondag zelfde test ook 1 tot 2 weken zwanger, had al 2 weken het gevoel alsof ik ongesteld moest worden. Ook buikkrampen. Dit is nu minder. Voor mij is dit mijn eerste zwangerschap maar heb gelezen dat buikkrampen erbij horen. Maar snap gezien jou verleden de bezorgdheid.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, ik zit in dezelfde situatie en kan ook nog niet echt blij zijn. Probeer te doen wat mij man me heeft aangeraden: je kunt echt helemaal niks doen dus probeer je geen zorgen te maken. (En ja dat is véél makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik probeer het wel)

4 jaar geleden

Reactie op Susan1988

Hoi hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb sinds zondag zelfde test ...
Gefeliciteerd meid! Heb je de verloskundige al gebeld? Ik ga zo bellen.. ja het is gewoon zo spannend..

4 jaar geleden

Reactie op Sesame

Heel herkenbaar, ik zit in dezelfde situatie en kan ook nog niet echt blij ...
Gefeliciteerd allereerst! Ja het is zo onzeker en dat maakt je zoooo kwetsbaar.. ja je man heeft ook gelijk..

4 jaar geleden

Buikkrampen kunnen we zeker bij horen! Ik had vanochtend een licht positieve test, af en toe ook n licht buikkrampje. Ik wordt er vooral heel onzeker van dat ik juist geen klachten heb.. hopelijk loopt het mooi op en blijven onze kindjes gewoon lekker plakken 🥰🥰

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap,Ik snap heel goed dat je onzeker bent na zo'n gebeurtenis. Ik hoop het beste voor je en dat je kunt gaan genieten😘

4 jaar geleden

Reactie op Sem21

Gefeliciteerd meid! Heb je de verloskundige al gebeld? Ik ga zo bellen.. ja ...
Dankjewel 😊 Toevallig vandaag de verloskundige gebeld, heb 2 maart de eerst afspraak inclusief echo. Ben erg benieuwd! 👶 Goed dat je zo gaat bellen, misschien kunnen zij je wat meer gerust stellen. Hoor graag van je wat hun zeggen over de krampen.

4 jaar geleden

Die krampen zijn normaal lieverd 🥰 probeer rustig te blijven. Stress is niet goed voor je en de baby

4 jaar geleden

Reactie op Susan1988

Hoi hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb sinds zondag zelfde test ...
Zo herkenbaar! En precies hetzelfde! Zondag een positieve test, maar continue bang dat het misschien toch niet goed gaat.. Gefeliciteerd uiteraard! ☺️

4 jaar geleden

Net verloskundige gebeld. Heb 26 feb me echo! De krampjes zijn inderdaad heel normaal en belangrijk rustig te doen en goed naar mn lichaam te luisteren

4 jaar geleden

Geniet ervan... of t nu mis gaat of niet, je kunt er beter even van genoten hebben dan alleen maar onrust en stress die misschien nergens voor nodig zijn. Pijn doet t zoiezo.. echt niet meer of minder als je er nu gewoon van geniet. Ik gun t je..

4 jaar geleden

Hier exact hetzelfde: zondag een positieve test gehad na een miskraam in augustus. Ik probeer mezelf af te leiden, maar ben toch vaak aan het piekeren... Maar goed, de tijd zal vanzelf uitwijzen of het goed gaat of niet... Heel veel succes daar!

4 jaar geleden

Reactie op S85

Hier exact hetzelfde: zondag een positieve test gehad na een miskraam in au ...
O wat herkenbaar meid. Zo spannend he? En wat duren de weken dan lang.. En de onzekerheid. Heb me echt heel onzeker gevoeld na de miskraam en was zo boos en verdrietig op alles en iedereen, maar wil er nu echt proberen van te genieten.. Jij ook heel veel succes meid! Wanneer heb je eerste echo?

4 jaar geleden

Reactie op Sem21

O wat herkenbaar meid. Zo spannend he? En wat duren de weken dan lang.. En ...
Ja, de dagen gaan zo traag... Ik kijk uit naar de 12 weken, maar ben nu nog maar net 4 weken zwanger! Mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog staat gepland op 4 maart. En bij jou? Ik begrijp je onzekerheid... Proberen te genieten is de boodschap, maar het is soms moeilijk. Maar ik wil achteraf zeker geen spijt hebben dat mijn zwangerschap aan me voorbij is gegaan...

4 jaar geleden

Reactie op S85

Ja, de dagen gaan zo traag... Ik kijk uit naar de 12 weken, maar ben nu nog ...
Ja maar echt.. ik kan ook niet wachten tot de 12 weken voorbij zijn.. inderdaad moet het proberen van me af te zetten en te genieten.. ik heb 26 februari mijn eerste afspraak, gelukkig weer bij dezelfde lieve verloskundige als de eerste keer..

4 jaar geleden

Reactie op Sem21

Ja maar echt.. ik kan ook niet wachten tot de 12 weken voorbij zijn.. inder ...
Houd ons maar op de hoogte! En als je even je hart wil luchten... 😉

4 jaar geleden

Reactie op Sem21

Ja maar echt.. ik kan ook niet wachten tot de 12 weken voorbij zijn.. inder ...
Hier deze morgen wat bloedverlies. Nog niet veel, maar ik vrees dat het toch weer fout loopt... 😥

4 jaar geleden

Reactie op S85

Hier deze morgen wat bloedverlies. Nog niet veel, maar ik vrees dat het toc ...
Ah nee meen je niet!!!!!! Wat vervelend.. ik hoop dat het gewoon innestellingsbloeding is geweest.... ❤

4 jaar geleden

Reactie op S85

Hier deze morgen wat bloedverlies. Nog niet veel, maar ik vrees dat het toc ...
Pff dat is schrikken! Is het bloeden al gestopt? Volgens m'n verloskundige is een beetje niets in zorgen te maken wel als het veel en met stolsels is.... Ik hoop dat alles goed zit bij jou 🍀♥️

4 jaar geleden

Reactie op S85

Houd ons maar op de hoogte! En als je even je hart wil luchten... 😉
Dank je wel ❤❤