36 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op S85

Hier deze morgen wat bloedverlies. Nog niet veel, maar ik vrees dat het toc ...
Oh nee, wat super rot!!! Hopelijk is het een kleine bloeding en blijf je gewoon lekker zwanger.. ik ga voor je duimen 🍀🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op S85

Hier deze morgen wat bloedverlies. Nog niet veel, maar ik vrees dat het toc ...
Jeetje dat is schrikken..hopelijk valt het mee!😘

4 jaar geleden

Bedankt voor de lieve reacties allemaal!! Voorlopig lijkt het nog wel op een innestelingsbloeding... Ik ben natuurlijk extra bezorgd omdat ik al een miskraam heb gehad...

4 jaar geleden

Reactie op S85

Bedankt voor de lieve reacties allemaal!! Voorlopig lijkt het nog wel op ee ...
Ja snap ik echt meis!! Ik ben ook elke keer bang als ik ga plassen. Ben meteen gestopt met roken! Smoesje op werk verzonnen haha

4 jaar geleden

Reactie op Sem21

Ja snap ik echt meis!! Ik ben ook elke keer bang als ik ga plassen. Ben me ...
Goed zo dat je meteen bent gestopt met roken! 👍 Ik begin mij stilaan een beetje geruster te voelen, het is weinig en bruin bloed, dus zolang het niet verergert, ga ik uit van een innestelingsbloeding...

4 jaar geleden

Reactie op Sem21

Ja snap ik echt meis!! Ik ben ook elke keer bang als ik ga plassen. Ben me ...
Blijft eng hè om te gaan plassen.. heb ik ook hoor! Ik check elke keer of ik nog afscheiding heb en niet ineens droog ben 😅 moet dat eventjes gaan afleren de komende dagen... hoe ver ben je?

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Blijft eng hè om te gaan plassen.. heb ik ook hoor! Ik check elke keer of i ...
Jaaaa zeker eng haha.. ik ben 4,5 week en jij?

4 jaar geleden

Reactie op Sem21

Jaaaa zeker eng haha.. ik ben 4,5 week en jij?
Jaa 4+5 als ik uitga van mijn laatste menstruatie, maar eigenlijk korter, want mijn ovulatie was pas dag 21 weet ik ;) dus gisteren/vandaag was NOD! Heb enkel nog een licht positieve test.. en jij?

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaa 4+5 als ik uitga van mijn laatste menstruatie, maar eigenlijk korter, w ...
O oke! Ja ik had zaterdag licht positief en vanaf maandag echt duidelijke strepen en ook clearblue gedaan

4 jaar geleden

Reactie op Sem21

O oke! Ja ik had zaterdag licht positief en vanaf maandag echt duidelijke s ...
Super!! Ik hoop vanaf vandaag ook wat duidelijkere strepen! 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Sem21

O oke! Ja ik had zaterdag licht positief en vanaf maandag echt duidelijke s ...
Ik denk dat hij nu wel prima oploopt toch? De laatste van vanochtend lijkt donkerder.. 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik denk dat hij nu wel prima oploopt toch? De laatste van vanochtend lijkt ...
O ja zeker. Ziet er goed uit! ❤❤

4 jaar geleden

Ik snap precies wat je bedoelt heb zelf in 2016 met 27wk een doddgeboorte gehad( knelling in navelstreng) en eind 2017 een miskraam met 14wk met 2 operaties, ik heb gelukkig wel al 2 kinderen van 14 en 10 maar toen ik 2018 zwanger raakte weer en het ging goed raakte ik toch ergens in paniek door angst! Kreeg druk op me borstkast en heel onzeker, ik ben gaan oraten met een therapeut en via me gynocoloog naar een zwsngerschaps coach gegaan en dat heeft wel echt geholpen! Baby is inmiddels 1 en ben nu zwanger 6 weken en probeer chill te blijven maar zal geheid wel gebeuren😅 maar dat is iets dat zal altijd wel gebeuren. Dat het mis gaat kan gewoon gebeuren en staat niet bij voor owwe je bnt die 3 maanden voorbij je zit goed, dus ik vertel het gewoon me naasten zodat ik mijn gevoelens niet voor me hoef te houden( minder stress) En vragen om meer echos bij de gynocoloog omdat je bang bent doen ze echt niet moeilijk over liever hebben ze dat dan dat de moeder met stress zit. En vergeet niet......probeer ergens ook lekker te genieten naast de kwaaltjes🤪

4 jaar geleden

Reactie op Bojoura

Ik snap precies wat je bedoelt heb zelf in 2016 met 27wk een doddgeboorte g ...
Ooo wat erg! Snap helemaal dat je in onzekerheid zit.. het is zo iets bijzonders en zeker niet zomaar gegeven. Heb dat echt geleerd dat het niet voor iedereen zo gemakkelijk is om snel zwanger te raken of om uberhaupt op natuurlijke wijze zwanger te raken.. Moet wel zeggen bij mn vorige zwangerschap had ik wel continu bruin bloedverlies etc maar ze dachten dat het gwn kwam door innesteling achteraf was het wss vanaf het begin al niet goed, nu heb ik helemaal geen bloedverlies hoop dat het zo blijft. Heb ook veel meer last van kwaaltjes, extreem gevoelige borsten, suuuuuper moe lig elke dag voor 2100 in bed hahaha, en sinds vanmorgen ook misselijk..

4 jaar geleden

Dag allemaal! Ik ben morgen 6 weken zwanger van ons eerste kindje.. zo ontzettend blij maar ook erg onzeker!! Ik heb de afgelopen weken vrijwel nergens last van gehad. Af en toe wat moe en krampjes maar dit was de laatste week weg.. Nu heb ik sinds gister wat donkerbruin bloedverlies/afscheiding en sinds vanmorgen nemen de krampen weer toe.. ik weet dat dit niks ergs hoeft te zijn maar het maakt me zo onzeker! Ook omdat ik verder geen symptomen heb die me nog laten weten dat ik zwanger ben. Geen zere borsten, misselijkheid oid. Herkennen jullie dit? Zou het een slecht voorteken zijn??

4 jaar geleden

Reactie op R1990

Dag allemaal! Ik ben morgen 6 weken zwanger van ons eerste kindje.. zo ontz ...
Hi meid! Gefeliciteerd allereerst.. Het hoeft idd niks te betekenen.. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook geen klachten en bruin bloedverlies vanaf dag 1. Ik heb meteen vk gebeld, in het begin leek alles goed, helaas liep het niet goed af maar dit hoeft inderdaad zeker niet zo te zijn! Bruin bloedverlies kan ook gewoon innestellingsbloed zijn, maar als je het niet vertrouwd bel gewoon de verloskundige! Bij mij mocht ik meteen komen voor een echo toen want ik was ook zo bang. Ik heb nu wel echt meer last van symptomen en geen bruin verlies maar dit hoeft niks te betekenen!