29 Reacties

4 jaar geleden

Action ken ik niet.. van de Kruidvat zijn ze erg voordelig en duidelijk.. misschien die vandaag eens proberen?

4 jaar geleden

Ik heb nog nooit direct tijdens t inlopen een streep gehad! Herken je verhaal. Maar een streep is een streep. En action vond ik niks , kruidvat bood meer zekerheid.

4 jaar geleden

Reactie op ColetV

Action ken ik niet.. van de Kruidvat zijn ze erg voordelig en duidelijk.. m ...
Welke heb je gebruikt?

4 jaar geleden

Reactie op BezigBijtje28

Ik heb nog nooit direct tijdens t inlopen een streep gehad! Herken je verha ...
Welke heb je gebruikt?

4 jaar geleden

Ik had ook een test van de action waar dus niks op te zien was Toen ik test van Kruidvat deed kwam er wel resultaat 🥰

4 jaar geleden

Bij mij kwam bij de eerste test (action) en 1 dag voor nod langzaam een streepje te voorschijn. Twee dagen later direct een streep te zien met dezelfde action test.

4 jaar geleden

Ik heb die van de kruidvat, action, sensitest en clearblue gebruikt. Maar bij mij komt er ook niet direct een streep in beeld pas als de controlelijn dikker wordt begint mijn test streep langzaamaan dikker te worden.

4 jaar geleden

Ik begrijp heel goed je spanning. Ik testte pas positief met 8 dagen na m'n NOD. Tussendoor uiteraard getest maar pas na 8 dagen was het heeeeel duidelijk! Ik heb in augustus missed abortion gehad, dus zit ik ook in spanning. Ik ben nu 6 weken. Ik heb al een dochter, en toen testte ik ook pas 4 dagen na NOD positief. Ik heb volgende week maandag eerste echo, ik vind het zo ontzettend spannend.

4 jaar geleden

Altijd Action gebruikt, ook voor ovulatietesten en werkten altijd goed. Als het even duurt is toch niet erg? Als het binnen de voorgeschreven tijd maar te zien is ;)

4 jaar geleden

He lieverd. Het ene lochaam maakt sneller hcg aan als het andere. Maar dat er een streepje komt betekend dst je lichaam hcg aan maakt en dat je dus zwanger bent. Probeer de spanning een beetje los te laten. Ik snap je onzekerheid goed. Ik heb in september november en december 3 miskramen met 5 weken gehad en ben nu net weer zwanger. Het is gewoon spannend! ❤💙 mag jij misschien ook eerder een echo nav je miskraam? Ik mag met 6 weken dan hoef je maar 2 weken te wachten en dat is te behappen. Ik wens je heel veel succes met de zwangerschap 💕

4 jaar geleden

Reactie op Meliza-24

Welke heb je gebruikt?
Zowel de early v kruidvat als de 2v5. En van action alleen de vroege. Maar die was zó vaag ! Kruidvat was veel duidelijker gelijk.

4 jaar geleden

Reactie op BabyMJW

He lieverd. Het ene lochaam maakt sneller hcg aan als het andere. Maar dat ...
Ik heb ook vier miskramen in week 5 en 6 gehad. Ben nu net weer zwanger. Voor mij gevoel nu wel een duidelijkere test. Had jij de keren van de miskramen ook hele lichte testen?

4 jaar geleden

Reactie op Jetty30

Ik heb ook vier miskramen in week 5 en 6 gehad. Ben nu net weer zwanger. Vo ...
Hoi Jetty, Klopt, mijn testen liepen dus niet echt op, bleef vaag. Hoe zijn jouw testen nu?

4 jaar geleden

Reactie op BabyMJW

He lieverd. Het ene lochaam maakt sneller hcg aan als het andere. Maar dat ...
Hier doen ze pas een vervroegde echo na een miskraam met 8 weken..

4 jaar geleden

Reactie op Meliza-24

Hoi Jetty, Klopt, mijn testen liepen dus niet echt op, bleef vaag. Hoe zij ...
Ik had nu middag voor nod een zichtbare streep binnen afleestijd. Dus ben best tevreden. Hoop alleen dat het zo blijft. Im heb niet weer getest.

4 jaar geleden

Ik had bij 1 dag over tijd hetzelfde als jou Meliza. Ook met de testen van de action. Paar dagen later nogmaals een test gedaan en die sloeg gelijk uit op een hele duidelijke streep. Ligt er maar net aan hoeveel hcg je in je urine hebt denk ik. Ik heb vorig jaar 2 miskramen (2x leeg vruchtzakje) & curretage gehad dus ben ook erg bang en onzeker m naar probeer wel positief te blijven. Is voor de kleine garnaal ook beter. Wanneer heb je je eerste echo?

4 jaar geleden

Ik heb gister en vandaag in totaal 3 testen gedaan van de Action 2-3 dagen voor mijn NOD. Na een aantal minuten een licht streepje te zien. Ga maandag nog even testen met een Clearblue test just to be sure.

4 jaar geleden

Ik had bij 1 dag over tijd hetzelfde als jou Meliza. Ook met de testen van ...
Nog niet gebeld met de verloskundige.. op 1 of andere manier durf ik nog niet en stel ik het uit. Maandag of dinsdag zou ik rond de 6 weken moeten zijn.

4 jaar geleden

Reactie op KYH

Ik heb gister en vandaag in totaal 3 testen gedaan van de Action 2-3 dagen ...
Gefeliciteerd!!! Heb je een foto?

4 jaar geleden

Reactie op Meliza-24

Gefeliciteerd!!! Heb je een foto?
Jij ook gefeliciteerd!!! Bovenste 2 zijn van gister en die onderste van vandaag.