29 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Meliza-24

Gefeliciteerd!!! Heb je een foto?
Ook net nog even Clearblue test gedaan

4 jaar geleden

Bij mij ook, heb van Sensitest, die moet je pas tussen 5-10 minuten interpreteren. Nu weet ik dus waarom... heb zoiezo nog maar een lichte, vandaag NOD, maar pas 11 dpo!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Bij mij ook, heb van Sensitest, die moet je pas tussen 5-10 minuten interpr ...
Dat is nog super vroeg, gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Streepje is een streepje is zwanger ;-) bij mn zoontje zag ik in eerste instantie ook amper een streepje een paar dagen iets beter. Daarna niet meer getest. Bij mn miskraam ging het hetzelfde.. vroege test negatief, paar dagen later gewone test wel positief. Nu ook weer hetzelfde. Als je naar de tabel kijkt met hcg waarden per week zie je dat het enorm uit een loopt. Ik zie het altijd maar als verklaring dat ik nooit misselijk ben :-)

4 jaar geleden

Reactie op Meliza-24

Dat is nog super vroeg, gefeliciteerd!
12 dpo zie ik nu! Maar wel op nod gewoon (heb altijd korte luteale fase). En heb ook niet met een vroege test getest (gewoon 25 mgU/ml). Hoop zo dat het op gaat lopen! 🍀🍀 Bedankt!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

12 dpo zie ik nu! Maar wel op nod gewoon (heb altijd korte luteale fase). E ...
Wanneer ga je weer testen?

4 jaar geleden

Reactie op Meliza-24

Wanneer ga je weer testen?
Vanochtend weer getest.. nu 13 dpo..

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Vanochtend weer getest.. nu 13 dpo..
Hij wordt al duidelijker!

4 jaar geleden

Reactie op Meliza-24

Hij wordt al duidelijker!
Ik heb dat idee niet zo eigenlijk.. omdat de andere testen van gisteren zijn zijn die wat meer ingedroogd, de derde is nog vers... Maar goed, morgen nog eens testen, want het zou om de dag moeten verdubbelen/toe moeten nemen.. dus het zou ook gewoon kunnen dat hij niet duidelijker is dan gisteren 🍀🍀