12 Reacties

3 jaar geleden

Mijn kindjes hebben er allemaal 1 (6 jaar, 4 jaar en 11 maanden) en bij allemaal zitten ze er nog. Hij wordt wel steeds wat lichter. Ik ben 30 jaar en ik heb op mijn schouder nog steeds een licht plekje over van de ooievaarsbeet. Het gaat dus zeker niet altijd rond 1 jaar weg. Ook vaak rond de pubertijd. Toen verdween die van mijn zusje pas.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is bijna een jaar en heeft ook nog een ooievaarsbeet in zijn nek. Ik vroeg me toevallig hetzelfde af.

3 jaar geleden

Mijn moeder is 70 en ze heeft hem nog steeds 😅

3 jaar geleden

Ja hij heeft er eentje in zijn gezicht en in zijn nek.. maar omdat het zo werd gezegd was ik benieuwd naar de ervaringen. Maar dank jullie wel allemaal! We zullen het dan maar zien. Bij hem is het enkel zichtbaar als hij zich kwaad maakt hahaha of opwindt of perst 😅

3 jaar geleden

Hier is hij 11 maanden en een week en heeft het ook nog steeds onder z'n voetje

3 jaar geleden

Ze heeft er 2. 1 op dr ooglid (bijna weg) en in dr nek. Die gaat nooit weg hebben ze gezegd maar verdwijnt onder haar haargrens.

3 jaar geleden

Mijn zoon had een prachtige “V” op zijn voorhoofd. Leek wat op een angry bird 🙈 hij is nu 13 maanden en het begint goed weg te gaan nu. Maar heeft inderdaad bijna een jaar geduurd..

3 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Mijn zoon had een prachtige “V” op zijn voorhoofd. Leek wat op een angry bi ...
Hier ook een V tussen haar wenkbrauwen. Is al bijna weggetrokken. Verder heeft ze in haar nek ook een rode vlek. Hij is wel minder fel geworden, maar verdwijnt nu inderdaad onder haar haren. Denk dat deze altijd wel wat zal blijven. Vind het zelf wel wat moois hebben eigenlijk.

3 jaar geleden

Hier tussen de haren...zit er nog duidelijk. Haar haartjes groeten niet zo snel dus je ziet het nog. Zodra ze een bosje haar heeft op haar hoofd zal je het niet meer zien, ook niet met een staart. Dus hier maak ik me niet druk om.

3 jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Hier ook een V tussen haar wenkbrauwen. Is al bijna weggetrokken. Verder he ...
Ja hier ook een V. Wordt ook al minder hier met 9,5 maand. Wij noemen het altijd haar Harry Potter scar ;)

3 jaar geleden

Mijn dochter is nu net 1 jaar geworden en die heeft een ooievaarsbeet in haar nek en op haar voorhoofd maar ik merk dat het langzaam iets minder word

6 maanden geleden

Reactie op Lasana

Ja hij heeft er eentje in zijn gezicht en in zijn nek.. maar omdat het zo w ...
Is het inmiddels al weg?