12 Reacties
één jaar geleden
Mijn zoontje heeft echt heeeel veel oorontstekingen gehad. Dus helaas ben ik ervaren. Zoals hier hoven aangegeven werkt neurofen ook heel goed. Dit werkt ontstekingsremmend. Ik raad je aan om goed de dossering van vloeibare paracetamol te lezen. Dit is anders dan zetpillen ! Er zit een stofje in waardoor wanneer je teveel binnen krijgt dit giftig kan zijn. Dus let aub goed op. Ik raad je ook aan om de antibiotica echt sf te maken. Mijn zoontje heeft/had om de weken ooronsteking
één jaar geleden
Reactie op moms
Mijn zoontje heeft echt heeeel veel oorontstekingen gehad. Dus helaas ben i ...
Bedankt voor de informatie. Ik had inderdaad gelezen wat de dosering is van de vloeibare paracetamol. Ik ben daar zowiezo altijd heel voorzichtig mee.
één jaar geleden
Hoort er ook bij dat ze pijn in haar mond heeft ofzo? Tandenpoetsen doet heel pijn en eten ook.
Ik poets normaal gewoon elke dag en nooit problemen met pijn. Hoort dat ook bij oorpijn?
één jaar geleden
Reactie op Mylene90
Dat is mij niet bekend… heeft ze niet van die blaartjes ofzo in haar mond?
Hmm zou misschien inderdaad kunnen. Ik mag niet kijken. Maar ga zo de huisarts weer even bellen. En inderdaad dat even vragen
één jaar geleden
Ze heeft inderdaad blaasjes in haar mond en zag opeens ook een paar rode bultjes rond haar mond. Vanmiddag naar de huisarts
één jaar geleden
Het blijkt een reactie te zijn op de antibiotica. Nu iets anders gekregen. Pff gelukkig niks ergs
één jaar geleden
Hier ook ervaren met oorontsteking en buisjes. Een tip om vocht binnen te laten krijgen: een dosseerspuitje vullen met water en dit leeg spuiten / leeg zuigen (je kindje) in haar mondje.
Een keelontsteking bij ons zoontje zorgde voor uitdroging en op deze manier kreeg hij wel wat vocht binnen. Hij wou niks drinken uit een beker. De antibiotica hebben we ook op die manier gegeven
één jaar geleden
Even een update:
Net weer bij de hap geweest omdat mijn dochter zo’n pijn heeft in haar mondje. Niks eet en weinig drinkt. Met alles een drama met antibiotica, paracetamol drank, drinken alles drama. Maar mondje bloed steeds door die blaasje. Echt zo zielig.
Zegt de dokter: dit is geen reactie op de antibiotica maar een virus. Ze denkt aan herpesvirus. Echt vreselijk.