29 Reacties
2 jaar geleden
(Iets vergeten)
Echt niks is goed. Pak je haar weer op dan begin ze meteen weer te krijsen.
2 jaar geleden
Dus ze wil graag spelen??
Ik denk dat de onderburen er ook last van hebben als ze hard krijst.
Hier is het de laatste twee weken ook steeds keihard krijsen als ze iets wil. Ze snapt nu dat ze duidelijk kan maken dat ze iets wil, ze moet nog leren dat dat niet altijd kan en dat krijsen geen zin heeft.
Maar ze krijst bijv ook om een boterham, als ik hem niet snel genoeg smeer... Ja, dan krijgt ze toch die boterham als ik klaar ben.
2 jaar geleden
Reactie op Dame
Dus ze wil graag spelen??
Ik denk dat de onderburen er ook last van hebben ...
Ja dat doet ze vaak ook als ik niet snel genoeg ben met eten geven inderdaad. Maar zelfs als ik haar in de box zet omdat ik zelf maar de wc moet ofzo ook gelijk krijsen. Je zou denken dat als ze al vanaf 04:50 uur wakker is nu toch echt wel moe moet zijn. Het is nu 08:37 uur. Normaal is ze dan echt al lang moe.
2 jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Ja dat doet ze vaak ook als ik niet snel genoeg ben met eten geven inderdaa ...
Ow, ja doe tijd veranderd de zaak een beetje.. ik dacht dat ze rond 8 uur dit deed.
Maar, ik merk hier ook dat het niks uitmaakt hoe laat ze s ochtends (s nachts...) wakker is, ze houd verder hetzelfde ritme aan op de dag. Hooguit dat het eten iets schuift, maar slaapjes niet, die zijn op de klok
2 jaar geleden
Reactie op Dame
Ow, ja doe tijd veranderd de zaak een beetje.. ik dacht dat ze rond 8 uur d ...
Nee inderdaad normaal bij mijn dochter ook niet. Altijd rond de zelfde tijden.
2 jaar geleden
Net flesje gegeven omdat ze eindelijk moe wordt. En meteen weet huilen. Niks goed zelfs de speen niet. Als het zo door gaat ga ik de HAP bellen. Ik weet het echt niet meer.
2 jaar geleden
Onze dochter deed dit ook en een afspraak gehad bij de kinderkliniek bleek ze een dubbele oorontsteking te hebben. Ze zat helemaal niet aan haar oren of wat dan ook. Ze krijste met vlagen alleen oorverdovend en sloeg ons letterlijk weg. Ze had geen koorts of verhoging alleen het gillen.
2 jaar geleden
Reactie op mikeheins
Onze dochter deed dit ook en een afspraak gehad bij de kinderkliniek bleek ...
Ik ga het in de gaten houden. Gelukkig slaapt ze nu maar dat ga ik even onthouden. Ze heeft net buikgriep gehad dus wie weet inderdaad
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft waarschijnlijk erge buikpijn. Heb de HAP gebeld en we moeten even alleen flesvoeding geven en kleine beetjes vastvoedsel.
2 jaar geleden
Hopenlijk ligt ze nu lekker te slapen! Doe wat voor jou nu goed voelt. ❤️
2 jaar geleden
Reactie op driemaaldrie
Hopenlijk ligt ze nu lekker te slapen! Doe wat voor jou nu goed voelt. ❤️
Ja ze heeft gelukkig goed geslapen. Helaas bij het flesje van 5 uur was het weer krijsen van de buikpijn. Zo zielig 😢
2 jaar geleden
Help! Ze wil niet slapen en blijft krijsen als je haar oppakt. Ik weet niet meer wat het is. Dit is geen normaal gehuil maar krijsen alsof er iets is maar geen idee wat. Ze heeft alleen dunne pap gegeten omdat ze anders weer buikpijn krijgt maar nu wilt ze ook niet naar bed. Normaal om 18:00 naar bed maar nu is het alleen maar krijsen zelfs als ze echt moe is.
2 jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Help! Ze wil niet slapen en blijft krijsen als je haar oppakt. Ik weet niet ...
Opnieuw de HAP bellen en een afspraak maken. Zij kunnen niet voor zichzelf opkomen dus moeten wij dat als ouders doen. Als ze aangeeft dat er iets is op haar manier van huilen dan is dat vaak ook zo. Vertrouw op je moeder instinct dat heeft het zo vaak goed en heb je niet voor niks! Sterkte!!
2 jaar geleden
Reactie op mikeheins
Opnieuw de HAP bellen en een afspraak maken. Zij kunnen niet voor zichzelf ...
Dankje wel. Terwijl ik belde werd ze opeens stil en weer in haar ogen wrijfen. Toch maar opnieuw proberen naar bed te brengen en dit keer was het niet huilen. Ze slaapt nu. Pff niet normaal dit. Voor hoe lang ze slaapt geen idee veel gegeten heeft ze niet dus zal vast straks weet wakker worden. Is het dan weer huilen dan bel ik meteen de HAP
2 jaar geleden
Je kent je eigen kindje echt het aller beste. Bij twijfel inderdaad de HAP bellen, ik heb er ook al 7x gestaan. Jammer dan als het voor “niks” is. Eventueel even een filmpje maken van de situatie nu kan je straks helpen bij eventueel bezoek aan de HAP. Misschien is het toch honger? Eventueel proberen beetje eten / drinken aan te bieden?
2 jaar geleden
Ik lees even mee want mijnn dochter deed dit vannacht ook. Niks was goed ook niet zitten, krijsen overstrekken, wegslaan, enz. Een tijdje terug zelfde verhaal, toen naar HAP geweest en toen was er niks meer en ging ze lachen. We weten nog steeds niet wat het is... was echt heel extreem en spartelen van het krijsen vooral
2 jaar geleden
Reactie op tyty90
Ik lees even mee want mijnn dochter deed dit vannacht ook. Niks was goed oo ...
Ja echt niet normaal. Huilen oke maar dit is extreem overstuur en krijsen. Inderdaad weg slaan en heel wild spartelen dat ze bijna valt. En niet te stoppen
2 jaar geleden
Misschien een hele bijdehante opmerking, maar kan het misschien een sprong zijn?
Ik heb laatst een week ‘s avonds en ‘s nachts gedonder gehad. Ging netjes slapen en vanaf 22:00 uur wakker en alleen maar brullen, krijsen etc als hij in z’n bed lag. Bij mij was het dikke pret. Uuuren was ik ‘s nachts met hem bezig…