6 Reacties

2 jaar geleden

Hi! Laatst is ons dochtertje geopereerd aan haar neus amandel en voor buisjes ik vond het zelf heel verdrietig/gek om te zien dat ze onder narcose ging maar ze waren binnen 10 minuten al klaar. Ze was na de operatie heel boos en verdrietig maar dat vertellen ze je van te voren allemaal dat dit erbij hoort. Verder probeer zo relaxt mogelijk te blijven alles komt goed ❤️

2 jaar geleden

Onze dochter is geopereerd toen ze twee was aan een liesbreuk. Ik vond het heel moeilijk om te zien hoe ze onder narcose ging. Toen ze uit de narcose kwam, raakte ze in paniek. Maar ze begeleiden je goed er bij altans dat was bij ons. Maar ik vond het heel heftig.

2 jaar geleden

Geen ervaring met operatie, wel met spoedopname ivm val op hoofd. Dat vond ik ook doodeng en heel emotioneel. Mijn zoontje was na 2 dagen ziekenhuis ook helemaal van slag (wat heel normaal is). Hij was toen 13 maanden. Heel veel sterkte met je dochtertje! 💞

2 jaar geleden

Reactie op ManouJan

Hi! Laatst is ons dochtertje geopereerd aan haar neus amandel en voor buisj ...
Ja hier zelfde. Uit de narcose hebben ze altijd paniek en huilen dat duurde bij mijn zoon wel langer als een uur. Heel zielig maar erna was alles weer goed.

2 jaar geleden

Ons zoontje is met 8 maanden geopereerd. Hij vond het reuze interessant en was super vrolijk na de operatie🤷🏼‍♀️. Kinderen zijn gelukkig heel veerkrachtig.

2 jaar geleden

Mijn dochter is een maand geleden geopereerd en heeft buisjes gekregen. Ze ging gelukkig vrij rustig de narcose in gegaan en kwam er ook heel rustig weer uit. Ik vond het zelf heel naar om te zien dat ze onder narcose ging, maar je wordt echt super goed begeleid door het ziekenhuispersoneel en de pedagogisch medewerker! Ik merkte na de operatie dat mijn dochter het eigenlijk heel snel allemaal alweer vergeten was en ze gelijk wilde eten en weer de vrolijkheid zelf was! Succes, het komt allemaal goed! 😘