36 Reacties

4 jaar geleden

Dat herken ik wel! Niet per se het boeren, zoals wanneer je te veel prik drinkt. Maar gewoon random n soort van klein ‘opvoeren’.. dat merk ik al de afgelopen week... ben nu 4+3... Ik heb er eigenlijk niks tegen, want heb er niet echt last van.. 😊

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Dat herken ik wel! Niet per se het boeren, zoals wanneer je te veel prik dr ...
‘Opboeren’ moet dat zijn natuurlijk, niet opvoeren 😂😂

4 jaar geleden

Ik begrijp je helemaal, en moet zeggen fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ben nu 4 weken zwanger en die hoeveelheid lucht in mijn buik lijkt alleen maar groter te worden. Nog geen goede tips, wat voor mij wel helpt qua misselijkheid is zorgen dat ik geen hele lege maag krijg. Dus altijd snacks mee!

4 jaar geleden

Reactie op renee123-24

Ik begrijp je helemaal, en moet zeggen fijn om te lezen dat ik niet de enig ...
Ja die top tip heb ik ook al gekregen van een vriendin! Scheelt echt een hele hoop. Blijven eten dus haha ;-) thanks!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

‘Opboeren’ moet dat zijn natuurlijk, niet opvoeren 😂😂
Hahah opvoeren is ook n idee;-)

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje1234

Hahah opvoeren is ook n idee;-)
😂😂😂😂😂 ik wordt er gelukkig NOG niet misselijk van 🥰

4 jaar geleden

Boeren geen last van.. wel meeeega opgeblazen en winderig💨! Ben nu 5+2. Ik heb ook echt ontzettende vreetbuien.. ik blijf maar eten........

4 jaar geleden

Ik heb er ook zo veel last van.. vooral eind van de middag en avond en dan die misselijkheid.. gouden tip is welkom. Ik volg 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Joycee__b

Ik heb er ook zo veel last van.. vooral eind van de middag en avond en dan ...
Ja nou hea?! Duimen dat ze komen haha. Dan kunnen we weer fatsoenlijk op de zaterdagavond op de bank zitten gehehe.

4 jaar geleden

Hahahaah zo bekend dit. Nu 5+6, mijn vriend kijkt me ook aan van jezusss normaal doe je dit nooit 🤣

4 jaar geleden

Hier ook 6+4wkn en zelfde verhaal. Op 1 of andere manier helpt het drinken van fanta of spa water met prik (dus met die "smaakjes" zeg maar) bij mij. Heb ook continue honger en misselijkheid maar geef niet over! Succes verder

4 jaar geleden

Reactie op Bvdh91

Hahahaah zo bekend dit. Nu 5+6, mijn vriend kijkt me ook aan van jezusss no ...
Hahaha, mijn man exactt hetzelfde. Charmant en romantisch? Wat is dat 😂

4 jaar geleden

Reactie op MH85

Hier ook 6+4wkn en zelfde verhaal. Op 1 of andere manier helpt het drinken ...
Oh slimme tip! Ga het is proberen!

4 jaar geleden

Hoi, Ik moet ook wel wat boeren en mijn maag en darmen zijn een week behoorlijk van streek geweest (ben vandaag 6 weken). Ik was toen ook misselijk, nu is dat vrijwel over, heb nu ineens vreetbuien... 🤷🏼‍♀️. Maar ik had verse gember gehaald om thee van te zetten en cola (zonder suiker en zonder cafeïne). Cola helpt nl ook tegen misselijkheid. Ik heb ook mensen horen zeggen dat gembertabletten zouden moeten werken. Iberogast mag je in je zwangerschap iig niet hebben, zit alcohol in.

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje1234

Hahaha, mijn man exactt hetzelfde. Charmant en romantisch? Wat is dat 😂
Mijn vriend heeft er eigenlijk geen last van gelukkig haha. Ik boer het echt in mezelf lichtjes op, maar wel vaak! Maakt niet uit echt geluid ofzo..

4 jaar geleden

Hier ook hoor... lijk wel 3mnd zwanger aan het einde van de dag... pfff.. alle gevangenissen uit (BH en ondergoed) en op de bank ploffen..🐳🤣 6 weken 🤰

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Mijn vriend heeft er eigenlijk geen last van gelukkig haha. Ik boer het ech ...
Haha heel netjes ben jij. Ik laat alles gewoon gaan. (Ja dus met geluid) manlief kan er wel om lachen. En hij weet dat het door le bebe komt.

4 jaar geleden

Reactie op ColetV

Hier ook hoor... lijk wel 3mnd zwanger aan het einde van de dag... pfff.. a ...
Zoooo herkenbaar. #ontploffingsgevaar

4 jaar geleden

Reactie op DaantjeLana

Hoi, Ik moet ook wel wat boeren en mijn maag en darmen zijn een week behoo ...
Thanks voor je tipz! Echt geen gember liefhebber, maar heel veel zweren erbij. Ga het toch maar isproberen...

4 jaar geleden

Hier ook veel last van, vooral einde van de middag en in de avond. In de avond word ik dan vaak ook misselijk erbij. Daarnaast ook vaak last van buikpijn heel erg vervelend. Ik zucht en boer heel wat af..