Opgeblazen gevoel / boeren.

Wondertje1234
3 maanden geleden
Volgen
Hoi allen, Vandaag 6 +4 zwanger. Wat een wonder, en wat zijn we gezegend! Op dit moment behoorlijk last van een opgeblazen gevoel en ik blijf maar boeren... Ze zouden me eens moeten horen haha. Niet best. Hierdoor ook licht misselijk, maar nog prima te behappen. (Fingerscross dat het hierbij blijft) Alles voor de kleine frummel! Hebben jullie nog goede tips tegen dit opgeblazen gevoel en het boeren? Helpt iberogast, of andere huis tuin en keuken middeltjes? Dankjewel! Op een goede zwangerschap voor ons allen!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
36 reacties
Anoniempje29-2019
3 maanden geleden
Dat herken ik wel! Niet per se het boeren, zoals wanneer je te veel prik drinkt. Maar gewoon random n soort van klein ‘opvoeren’.. dat merk ik al de afgelopen week... ben nu 4+3... Ik heb er eigenlijk niks tegen, want heb er niet echt last van.. 😊
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
3 maanden geleden
Dat herken ik wel! Niet per se het boeren, zoals wanneer je te veel prik drinkt. Maar gewoon random n soort van klein ‘opvoeren’.. dat merk ik al de afgelopen week... ben nu 4+3... Ik heb er eigenlijk niks tegen, want heb er niet echt last van.. 😊
‘Opboeren’ moet dat zijn natuurlijk, niet opvoeren 😂😂
  • Rapporteren
renee123-24
3 maanden geleden
Ik begrijp je helemaal, en moet zeggen fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ben nu 4 weken zwanger en die hoeveelheid lucht in mijn buik lijkt alleen maar groter te worden. Nog geen goede tips, wat voor mij wel helpt qua misselijkheid is zorgen dat ik geen hele lege maag krijg. Dus altijd snacks mee!
  • Rapporteren
Wondertje1234
3 maanden geleden
Reactie op renee123-24
Ik begrijp je helemaal, en moet zeggen fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ben nu 4 weken zwanger en die hoeveelheid lucht in mijn buik lijkt alleen maar groter te worden. Nog geen goede tips, wat voor mij wel helpt qua misselijkheid is zorgen dat ik geen hele lege maag krijg. Dus altijd snacks mee!
Ja die top tip heb ik ook al gekregen van een vriendin! Scheelt echt een hele hoop. Blijven eten dus haha ;-) thanks!
  • Rapporteren
Wondertje1234
3 maanden geleden
‘Opboeren’ moet dat zijn natuurlijk, niet opvoeren 😂😂
Hahah opvoeren is ook n idee;-)
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
3 maanden geleden
Reactie op Wondertje1234
Hahah opvoeren is ook n idee;-)
😂😂😂😂😂 ik wordt er gelukkig NOG niet misselijk van 🥰
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
3 maanden geleden
Boeren geen last van.. wel meeeega opgeblazen en winderig💨! Ben nu 5+2. Ik heb ook echt ontzettende vreetbuien.. ik blijf maar eten........
  • Rapporteren
Joycee__b
3 maanden geleden
Ik heb er ook zo veel last van.. vooral eind van de middag en avond en dan die misselijkheid.. gouden tip is welkom. Ik volg 🙈
  • Rapporteren
Wondertje1234
3 maanden geleden
Reactie op Joycee__b
Ik heb er ook zo veel last van.. vooral eind van de middag en avond en dan die misselijkheid.. gouden tip is welkom. Ik volg 🙈
Ja nou hea?! Duimen dat ze komen haha. Dan kunnen we weer fatsoenlijk op de zaterdagavond op de bank zitten gehehe.
  • Rapporteren
Bvdh91
3 maanden geleden
Hahahaah zo bekend dit. Nu 5+6, mijn vriend kijkt me ook aan van jezusss normaal doe je dit nooit 🤣
  • Rapporteren
MH85
3 maanden geleden
Hier ook 6+4wkn en zelfde verhaal. Op 1 of andere manier helpt het drinken van fanta of spa water met prik (dus met die "smaakjes" zeg maar) bij mij. Heb ook continue honger en misselijkheid maar geef niet over! Succes verder
  • Rapporteren
Wondertje1234
3 maanden geleden
Reactie op Bvdh91
Hahahaah zo bekend dit. Nu 5+6, mijn vriend kijkt me ook aan van jezusss normaal doe je dit nooit 🤣
Hahaha, mijn man exactt hetzelfde. Charmant en romantisch? Wat is dat 😂
  • Rapporteren
Wondertje1234
3 maanden geleden
Reactie op MH85
Hier ook 6+4wkn en zelfde verhaal. Op 1 of andere manier helpt het drinken van fanta of spa water met prik (dus met die "smaakjes" zeg maar) bij mij. Heb ook continue honger en misselijkheid maar geef niet over! Succes verder
Oh slimme tip! Ga het is proberen!
  • Rapporteren
DaantjeLana
3 maanden geleden
Hoi, Ik moet ook wel wat boeren en mijn maag en darmen zijn een week behoorlijk van streek geweest (ben vandaag 6 weken). Ik was toen ook misselijk, nu is dat vrijwel over, heb nu ineens vreetbuien... 🤷🏼‍♀️. Maar ik had verse gember gehaald om thee van te zetten en cola (zonder suiker en zonder cafeïne). Cola helpt nl ook tegen misselijkheid. Ik heb ook mensen horen zeggen dat gembertabletten zouden moeten werken. Iberogast mag je in je zwangerschap iig niet hebben, zit alcohol in.
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
3 maanden geleden
Reactie op Wondertje1234
Hahaha, mijn man exactt hetzelfde. Charmant en romantisch? Wat is dat 😂
Mijn vriend heeft er eigenlijk geen last van gelukkig haha. Ik boer het echt in mezelf lichtjes op, maar wel vaak! Maakt niet uit echt geluid ofzo..
  • Rapporteren
ColetV
3 maanden geleden
Hier ook hoor... lijk wel 3mnd zwanger aan het einde van de dag... pfff.. alle gevangenissen uit (BH en ondergoed) en op de bank ploffen..🐳🤣 6 weken 🤰
  • Rapporteren
Wondertje1234
3 maanden geleden
Mijn vriend heeft er eigenlijk geen last van gelukkig haha. Ik boer het echt in mezelf lichtjes op, maar wel vaak! Maakt niet uit echt geluid ofzo..
Haha heel netjes ben jij. Ik laat alles gewoon gaan. (Ja dus met geluid) manlief kan er wel om lachen. En hij weet dat het door le bebe komt.
  • Rapporteren
Wondertje1234
3 maanden geleden
Reactie op ColetV
Hier ook hoor... lijk wel 3mnd zwanger aan het einde van de dag... pfff.. alle gevangenissen uit (BH en ondergoed) en op de bank ploffen..🐳🤣 6 weken 🤰
Zoooo herkenbaar. #ontploffingsgevaar
  • Rapporteren
Wondertje1234
3 maanden geleden
Reactie op DaantjeLana
Hoi, Ik moet ook wel wat boeren en mijn maag en darmen zijn een week behoorlijk van streek geweest (ben vandaag 6 weken). Ik was toen ook misselijk, nu is dat vrijwel over, heb nu ineens vreetbuien... 🤷🏼‍♀️. Maar ik had verse gember gehaald om thee van te zetten en cola (zonder suiker en zonder cafeïne). Cola helpt nl ook tegen misselijkheid. Ik heb ook mensen horen zeggen dat gembertabletten zouden moeten werken. Iberogast mag je in je zwangerschap iig niet hebben, zit alcohol in.
Thanks voor je tipz! Echt geen gember liefhebber, maar heel veel zweren erbij. Ga het toch maar isproberen...
  • Rapporteren
Poedywoedy
3 maanden geleden
Hier ook veel last van, vooral einde van de middag en in de avond. In de avond word ik dan vaak ook misselijk erbij. Daarnaast ook vaak last van buikpijn heel erg vervelend. Ik zucht en boer heel wat af..
  • Rapporteren