36 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje1234

Haha heel netjes ben jij. Ik laat alles gewoon gaan. (Ja dus met geluid) ma ...
Hahaha het is niet zozeer dat ik netjes ben, er komt gewoon niet heel veel geluid mee... misschien alleen als ik het echt zou proberen hahaha 😂😂😂 het zijn echt ieniemienie-baby-boertjes 🥰

4 jaar geleden

Hier ook veel last van, vooral einde van de middag en in de avond. In de av ...
Die buikpijn herken ik maar al te goed. Weet dan niet wat ik met mijzelf aan moet, echt pijnlijk af en toe. En dan op sommige momenten je gezichtsspieren in de plooi houden met anderen erbij🙈. Ik merk op dit moment als ik een drukke dag heb ik er meer last van heb... net 6 weken zwanger... 🤔 maar voelt ook heel erg als spierpijn in mijn buik 😅

4 jaar geleden

Hier meer een soort van hik die op komt (maar ik kan ook niet boeren 😂, zelfs niet na 5 glazen cola) en opgeblazen inderdaad. Voor de rest wel heel moe. Maar goed, als dat het is, vind ik het prima, hoort er allemaal bij hè. Bij mn eerste was ik echt elke ochtend heel beroerd dus ben al lang blij 😃

4 jaar geleden

Reactie op L29

Hier meer een soort van hik die op komt (maar ik kan ook niet boeren 😂, ze ...
Jaaa dit bedoelde ik dus eerder! Een soort hik/boer-achtig! Heb ik ook 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje1234

Haha heel netjes ben jij. Ik laat alles gewoon gaan. (Ja dus met geluid) ma ...
Ik laat ook alles gaan het komt uit het niks ofzo. Het verbaasd mn man nog steeds, moet er ook om lachen. Ik zeg altijd gelijk verschrikt: "sorry" 🤭

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Boeren geen last van.. wel meeeega opgeblazen en winderig💨! Ben nu 5+2. Ik ...
Ik heb precies hetzelfde!! En 5+1

4 jaar geleden

Ik ben nu zwanger van de tweede (4+4) en weet nog van mijn eerste zwangerschap dat ik dat ook erg had. Bij mij hielp het enorm om iedere dag twee kiwis te eten, dat bevat veel vezels die goed zijn voor je darmen. A

4 jaar geleden

Fijn om te lezen! Ik dacht al dat ik de enige was. Ben vandaag 8weken en gister echo gehad! Het boeren, scheten en opgeblazen gevoel beginnen hier al iets af te nemen! Dus ik hoop voor jullie ook dat het straks minder gaat worden!

4 jaar geleden

Geen tips maar ik ook last van opgeblazen gevoel. Het lijkt alsof er een ballon in m’n buik te hard opgeblazen is! Vooral s avonds en s nachts wanneer ik op bed lig

4 jaar geleden

Ohhh zo herkenbaar. Ik kan dus niet boeren, heb nog nooit in m’n leven geboerd en nu zit ik s avonds op de bank zo een half uur te boeren. Het is echt ongelofelijk 😂 ik heb geen idee wat helpt, ik laat het er maar gewoon uit..

4 jaar geleden

Haha 1 dagje verder boeren/scheten de hele dag door! Buik heel erg opgeblazen niks zit lekker. Ben me echt al aan het overwegen alvast een positiebroek te gaan halen 😂

4 jaar geleden

Hier nu ook enorm opgeblazen ben 6+3. Heb het hele weekend geen ontlasting gehad. Heb ook weinig eetlust.

4 jaar geleden

Reactie op Nounou-24

Geen tips maar ik ook last van opgeblazen gevoel. Het lijkt alsof er een ba ...
Ik heb dit ook!

4 jaar geleden

Dag meiden, over half uurtje zit ik op 7 weken. En ik heb dat gevoel ook. Ik heb steeds de neiging om mijn buik helemaal op t zetten. Ik eet ook nie zo heel laat. En heb ook uurtje gewandeld dat gevoel is nog steeds niet weg. Voelt zo vol en opgezet aan. Ik heb nu ook 2 dagen een gevoel van ga snel naar huis en doe je broek uit. Gisteren op werk deed ik zelfs het knopje los gelukkig had ik een lange blouse aan. XD

4 jaar geleden

Boeren valt wel mee maar die scheetjes oei oei oei 🤣

4 jaar geleden

Ik zou nu geen Iberogast meer nemen. Wordt afgeraden tijdens de zwangerschap omdat ze niet weten of de kruiden veilig zijn voor de baby en het is op alcoholbasis. Vind ik wel heel jammer, want ik heb PDS en Iberogast werkt echt goed voor mij. Ik doe nu heel soms een Rennie Deflatine. Dat mag wel en helpt bij mij goed.