102 Reacties

4 jaar geleden

Hoi, ik heb niet echt een opgeblazen gevoel. Ik heb wel al een echte zwangerschapsbuik en ben ongeveer 7/8 weken in verwachting van mijn 2e. Het lijkt wel alsof ik al 4 maanden zwanger ben. Ben erg benieuwd naar de echo.

4 jaar geleden

Reactie op farshana-24

Hoi, ik heb niet echt een opgeblazen gevoel. Ik heb wel al een echte zwange ...
Pff ja ik ook, bizar...

4 jaar geleden

Ik ook veel lucht!

4 jaar geleden

Ik ben 9 weken en krijg mijn broeken al ni meer toe 😭

4 jaar geleden

Ik heb dat ook gehad rond dat termijn, bij mij was het de ene dag erger als de andere. Blijkbaar echt een kwaaltje van het eerste trimester vertelde de verloskundige, maar kon bij mij ook komen door het stoppen met roken. Nu ben ik bijna 9 weken en is mijn buik een stuk minder opgezet.

4 jaar geleden

Ik ben nu 8+5 zwanger van de 2e en kan mn buikje ook bijna niet meer verbergen🙊

4 jaar geleden

Ik had dit ook de eerste weken. Dit komt omdat je baarmoeder zich klaarmaakt voor alle veranderingen, waardoor de darmen wat opzij worden gedrukt. Je kan er niks aan doen vrees ik. Gewoon ondergaan.. na een paar weken is het overgegaan bij mij 😊

4 jaar geleden

Hier vermoedelijk 7 weken en mijn buik is echt al flink opgezet. Alleen buiten de eerste test met een vaag streepje was de rest negatief. Maar alle symptomen.

4 jaar geleden

Hier ook. Sterker nog, mijn broeken pas ik niet meer en mijn buik is 15cm toegenomen. Normaliter heb ik een platte buik, dus collega's hebben zelfs geraden dat ik zwanger was. Ook omdat ik veel moest overgeven.

4 jaar geleden

Ik ben 7 weken en mijn broeken zitten niet echt lekker meer....😔 Heb maar vast wat zwangerschapsbroeken besteld!

4 jaar geleden

Reactie op M.L.T

Pff ja ik ook, bizar...
Heb je al een echo gehad ?

4 jaar geleden

Hier in mijn jurkje. Mijn buik zie ik eerder dan mijn borsten onderhand. En heb een 90 f 😀😀

4 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken in verwachting van de 2de ook mijn buik ziet eruit alsof ik al ruim 4 maanden ben... niet echt fijn aangezien we pas eind maart begin april voor een echo mogen (10-12 wk.) en het daarna pas bekend willen maken. Zelfs mijn broer riep gister spontaan; zo ben je zwanger ofzo? Eh..... maar gauw een smoesje bedacht 😅

4 jaar geleden

Ik heb er de eerste weken ook heel erg last van gehad (van de 4e t/m de 7e week ong). Toen heb ik veel leggings met jurkjes aangehad omdat mijn spijkerbroeken echt niet fijn waren op mijn buik. Ik ben nu 8+5 weken en mijn darmen zijn nu veel minder opgezet en kan mijn spijkerbroeken gewoon weer aan 😊. Het borrelt nog wel regelmatig flink in mijn darmen 🙈. En zoals je al leest het is hartstikke normaal, je lichaam moet gewoon aan de hormonen wennen.

4 jaar geleden

Ik heb het ook heel erg! Op mijn buik slapen voelt ook niet prettig..

4 jaar geleden

🙈 gelukkig is het nog koud en kan ik sjaals en jasjes dragen.

4 jaar geleden

Mijn buik voelt ook zo vol en opgeblazen. Kan geen broek op mn buik verdagen. Toch fijn te horen dat jullie dit ook hebben. Ik ben nu 6+1

4 jaar geleden

Ik ben nu 6 weken. En ook last van een opgeblazen buik. Broeken zitten ook echt niet lekker op het moment.

4 jaar geleden

Ik had het vanaf week 5 ook erg, merk dat ik opgezet blijf en echt al een zwangerschap buikje heb, ben nu 9 weken+1 maar je kan er echt nu niet meer omheen.

4 jaar geleden

Reactie op M.L.T

🙈 gelukkig is het nog koud en kan ik sjaals en jasjes dragen.
Dat beloofd een mooi buikje te worden!