102 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op farshana-24

Heb je al een echo gehad ?
Nee donderdag mijn eerste echo!

4 jaar geleden

Ik inderdaad ook. Nu 7 weken en het lijkt wel 4 of 5 maanden. Ben benieuwd hoe dit verder gaat. De kledingkeuzes voor het werk worden wel steeds lastiger haha. Gelukkig zaterdag een zwangerschapspanty gekocht :) kan ik mooi mijn wijde jurkjes aan.

4 jaar geleden

Reactie op Sani2020

Ik inderdaad ook. Nu 7 weken en het lijkt wel 4 of 5 maanden. Ben benieuwd ...
Jeetje ja is best lastig. Ik heb zelf ook wat wijde kleding moeten kopen om het al te verbergen. Lijk zelf zo al 4 maanden zwanger al haha

4 jaar geleden

Hier vermoedelijk 7 weken en mijn buik is echt al flink opgezet. Alleen bui ...
Heb je alleen een vaag streepje gehad? Hoe weet je dan zeker dat je zwanger bent? 🙈 Als je nu test moet het dan toch wel een knaller zijn?

4 jaar geleden

Ik ben ook echt super opgeblazen.. Heb broeken met hoge taille en met lage taille, die met lage taille krijg ik niet meer dicht😂 Die met hoge wel, maar tijdens het werk (bureaujob) doe ik mijn knop toch los onder mijn dikke trui! Is super lastig... mijn vriend zegt ook dat je het al begint te zien😅 17/3 ben ik jarig en tijdens de traktatie op het werk ga ik het bekend maken.. dan is het nog wel wat vroeg ongeveer 9 weken, maar langer ga ik het niet verborgen kunnen houden😄

4 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Heb je alleen een vaag streepje gehad? Hoe weet je dan zeker dat je zwanger ...
Ik weet het bijna 99.9 procent zeker. En nee nog niet positief. Ga morgen de dokter bellen. Heb verder alle klachten en we zijn al 6 jaar bezig dus weet wel beetje wat mijn lijf doet 😀

4 jaar geleden

Ik weet het bijna 99.9 procent zeker. En nee nog niet positief. Ga morgen d ...
Wat gek zeg! Hopelijk blijkt uit de dokter wel dat je zwanger bent, zeker omdat je al zo lang bezig bent! Maar nog steeds kan je lichaam je enorm voor de gek houden, het is denk ik wel goed om dat in je achterhoofd te houden! Ben benieuwd wat de uitslag gaat zijn 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Wat gek zeg! Hopelijk blijkt uit de dokter wel dat je zwanger bent, zeker o ...
Zo extreem als nu heb ik het nog nooit gehad. Zelfs vreemde mensen beginnen over zwangerschap. Ken ook een aantal mensen die pas na 3 maanden positief testen en echt al 3 maanden zwanger waren.

4 jaar geleden

Zo extreem als nu heb ik het nog nooit gehad. Zelfs vreemde mensen beginnen ...
Jaa het komt voor idd, maar dat zijn wel uitzonderingen. Maar hee, wie weet ben je een uitzondering 🥰 maar het gekke is dat je al n positieve test hebt gehad, en ze daarna negatief waren.. dat kan ik niet helemaal verklaren. Maar goed dat je naar de dokter gaat, succes! 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaa het komt voor idd, maar dat zijn wel uitzonderingen. Maar hee, wie weet ...
Ik ook niet ik dacht eerst 14 februari een miskraam te hebben gehad maar de zwangerschapskwaaltjes nemen alleen maar toe ipv af. En het is waarschijnlijk een propje slijm van de innesteling geweest de 12de mega pijn gehad een halve dag.

4 jaar geleden

Ik weet het bijna 99.9 procent zeker. En nee nog niet positief. Ga morgen d ...
Spannend!! 🍀Ik duim mee!

4 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties. Ben dus niet de enige met dit kwaaltje 😉

4 jaar geleden

Reactie op M.L.T

🙈 gelukkig is het nog koud en kan ik sjaals en jasjes dragen.
Wow dat is bij jou 5 weken! Oef en je moet nog een zet.

4 jaar geleden

Weliswaar opgezet, maar ook al 1.4 kg lichter in een week tijd 🤷‍♀️. Is dat normaal?

4 jaar geleden

Ervaar inderdaad ook een opgeblazen gevoel, ben momenteel 8 weken. Je bent niet de enige hoor!

4 jaar geleden

Zo extreem als nu heb ik het nog nooit gehad. Zelfs vreemde mensen beginnen ...
Heb je al bloed laten testen?

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Heb je al bloed laten testen?
Ik ga morgen de dokter erover bellen om langs te gaan en te overleggen. Ze hebben 13 februari getest maar heb de 12de pas de innesteling gehad.

4 jaar geleden

Ik ga morgen de dokter erover bellen om langs te gaan en te overleggen. Ze ...
En wanneer had je het vage test streepje dan? Je bent nu dus bij lange na geen 7 weken dan toch 🙈 ik hoop dat er een zwangerschap uit je bloed komt, toch gek dat je niet positief test hoor

4 jaar geleden

Reactie op kikjaa

En wanneer had je het vage test streepje dan? Je bent nu dus bij lange na g ...
Mijn laatste menstruatie was 10 januari en vanaf die dag moet je tellen staat overal. 21 februari had ik een licht streepje.

4 jaar geleden

Ik ben ook 1.3 kg afgevallen. Ik ga ook even aan de verloskundige vragen of dit wel oké is...