102 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Jeetje dan pas, hebben ze geen bloedprik inloopuur in de ochtend? 😯
Moet naar de huisarts zelf toe zeggen ze.

4 jaar geleden

Ik ben ook 5 a 6 weken zwanger en heb ook een opgezette buik en veel buikpijn... Afgelopen zaterdag heb ik de verloskundige gebeld en ze heeft even gekeken of alles er voor dit termijn goed uitzag... Heb een mooie vruchtzak gezien met een kleine embryo.. Zag er goed uit voor dit termijn... Ik maakte me ook heel erg zorgen omdat ik dit bij mijn vorige 2 zwangerschappen niet heb gehad... Bij twijfel altijd bellen... Misschien kunnen ze je gerust stellen...

4 jaar geleden

Pff vandaag echt flinke steek in onderbuik gehad en blijf onderbuikpijn houden (echt laag bij schaambeen) Geen bloedverlies of iets, maak me wel zorgen.

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Pff vandaag echt flinke steek in onderbuik gehad en blijf onderbuikpijn hou ...
Ik kom net terug van de dokter, moet morgen voor een echo gaan om te zien dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Ik kom net terug van de dokter, moet morgen voor een echo gaan om te zien d ...
Heel veel sterkte sarah! Ik ga voor je duimen dat het allemaal goed is!!

4 jaar geleden

Reactie op Manon Hendrickx

Heel veel sterkte sarah! Ik ga voor je duimen dat het allemaal goed is!!
Bedankt! Ik zit er echt onderdoor die pijn gecombineerd met die verschrikkelijke hormonen en dit is dan ook allemaal voor de 1ste keer maakt het echt moeilijk..

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Bedankt! Ik zit er echt onderdoor die pijn gecombineerd met die verschrikke ...
Ja dat snap ik helemaal! Het is allemaal al spannend genoeg! Fijn dat je morgen al terecht kan! Dan heb je duidelijkheid..

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Ik kom net terug van de dokter, moet morgen voor een echo gaan om te zien d ...
Heel veel sterkte zal voor je duimen dat het goed is.

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Pff vandaag echt flinke steek in onderbuik gehad en blijf onderbuikpijn hou ...
Ik had dat ook met 5 weken. Gebeld en een spoedecho gemaakt. Was toen gelukkig niks aan de hand (alles bij elkaar gebruld). Donderdag voor de eerste ‘echte’ echo, dan ben ik 7+3. Hopelijk is alles nog steeds in orde ❤️. Maak je niet teveel zorgen, de pijn die je omschrijft kan er dus gewoon bijhoren!

4 jaar geleden

Ik had dat ook met 5 weken. Gebeld en een spoedecho gemaakt. Was toen geluk ...
Bedankt voor je bemoedigende woorden! Hopelijk bij jou donderdag weer alles piekfijn🥰

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Bedankt voor je bemoedigende woorden! Hopelijk bij jou donderdag weer alles ...
Graag gedaan! Ik herken je zorgen heel erg. Ik duim dat het bij jou ook allemaal prima is ! Voor nu twijfel ik daar niet aan 😘

4 jaar geleden

Gelukkig! Alles zit op de juiste plek! Nog geen hartslag te zien aangezien het juist te vroeg was. Weet nu ook met zekerheid dag ik 5 weken en 5 dagen ben😍 en nu de pijn doorbijten alles voor de baby 😍

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Gelukkig! Alles zit op de juiste plek! Nog geen hartslag te zien aangezien ...
Ahh gelukkig!!! Wat fijn 😍 hopelijk wordt de pijn snel minder!

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Gelukkig! Alles zit op de juiste plek! Nog geen hartslag te zien aangezien ...
Ohhh wat ben ik blij voor je.

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, vooral na het eten dan zwelt die helemaal op! Blijkbaar is dit best normaal en gaat straks ook weer weg!

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Gelukkig! Alles zit op de juiste plek! Nog geen hartslag te zien aangezien ...
Wat goed om te horen! Mag ik vragen wat voor buikpijn je precies hebt en hoe vaak?

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Wat goed om te horen! Mag ik vragen wat voor buikpijn je precies hebt en ho ...
Het was vooral een heel drukkend gevoel in mijn onderbuik en af en toe en pijnlijke steek bij niezen of hoesten. Voornamelijk als ik bukte of teveel probeerde te doen maar op den duur ook gewoon als ik rustig in de zetel lag. Het is waarschijnlijk bandenpijn. Ik probeer nu vooral te ontspannen (zeker nu ik weet dat alles op de juiste plaats zit) en gewoon nog een paar dagen rustig in de zetel te blijven zitten en ik merk al dat ik er minder last van heb.

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Het was vooral een heel drukkend gevoel in mijn onderbuik en af en toe en p ...
Ik merk ook dat ik het krijg als ik net heb gelopen op werk of heb staan koken bv. Echt zon buikpijn aanvalletje ofzo. Hele dag thuis was het goed en nu late dienst op werk en daar ging ik weer. Zo vervelend ook dat je het tegen niemand kan zeggen op werk dus maar smoesjes ja sorry buikpijn. Want soms zo erg dan kan ik echt niet even blijven doorpraten. Ben blij voor jou! Nu ik nog hihi :)

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Ik merk ook dat ik het krijg als ik net heb gelopen op werk of heb staan ko ...
Ik ben echt heel blij dat ik niet meer mag gaan werken (verplicht stoppen vanaf je zwanger bent) zo kan ik thuis gewoon blijven rusten. Ik vind het al moeilijk om bezoek te ontvangen en te doen alsof er niks aan de hand is 😅 Ik zou zeggen zoveel mogelijk rusten als je thuis bent en u al een beetje laten verwennen 😁

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Ik ben echt heel blij dat ik niet meer mag gaan werken (verplicht stoppen v ...
Ik mag ook niet meer werken, maar vind het vreselijk! Ben nu 8 weken, dus heb nog een lange tijd te gaan. Heb moeite met het idee zolang niet te kunnen werken. Hoe ga jij je tijd invullen?