102 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Ik ben echt heel blij dat ik niet meer mag gaan werken (verplicht stoppen v ...
Thanks voor je berichtje. Waarom mag je niet meer werken?

4 jaar geleden

Reactie op Charmanta

Ik mag ook niet meer werken, maar vind het vreselijk! Ben nu 8 weken, dus h ...
Een collega van mij is ook zwanger dus we gaan wat proberen af te spreken. Ik maak ook zelf kleren en daar kan ik mij dan ook wat mee bezig houden. Voor de rest denk ik dat ik wat dingetjes ga doen in het huis waar ik anders geen tijd voor had 😁

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Thanks voor je berichtje. Waarom mag je niet meer werken?
Ik werk in een crèche en daar is het verplicht stoppen als je zwanger bent omdat dat risico vol is voor de ongeboren baby (bv veel kans op cmv besmetting)

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Een collega van mij is ook zwanger dus we gaan wat proberen af te spreken. ...
Fijn dat je genoeg te doen hebt dan! Dan zou ik zeggen, geniet van je rust tijd! 😃

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Ik werk in een crèche en daar is het verplicht stoppen als je zwanger bent ...
Wat apart, nog nooit van gehoord! Ik werk in het ziekenhuis als verpleegkundige maar moet door tot t bittere eind, meh..

4 jaar geleden

Reactie op Charmanta

Ik mag ook niet meer werken, maar vind het vreselijk! Ben nu 8 weken, dus h ...
Waarom mag je niet meer werken samantha?

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Waarom mag je niet meer werken samantha?
Ik ben schilder. Ik werk dus met veel giftige dampen en stoffen. Helaas kan niemand mij garantie geven dat de giftige dampen niet schadelijk zijn voor mijn ongeboren kind. Ook moet ik veel zwaar tillen en hoog op hoogte werken.

4 jaar geleden

Reactie op Charmanta

Ik ben schilder. Ik werk dus met veel giftige dampen en stoffen. Helaas kan ...
Nooit over nagedacht maar snap ik! Hoe gaat jou zwangerschap? Hoe ver ben je? Ook last van buikpijn he?

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Nooit over nagedacht maar snap ik! Hoe gaat jou zwangerschap? Hoe ver be ...
Ja erg jammer. Zwangere vrouwen in de bouw kunnen ze nog niet veel mee helaas😅 Ja gaat over het algemeen best goed eigenlijk, ik mag niet klagen. Ik ben nu 8 weken, maar als je mn buik zou zien lijk ik ook verder dan 8 weken, haha! 😂 zeker in de avond, dam lijk het wel alsof er een tweeling groeit! Heb een drukkend gevoel. Niezen en hoesten vind ik niet prettig, dan steekt het. En maak ik me ook meteen zorgen. Gelukkig heb ik morgen mn eerste echo, ben super zenuwachtig! Hoe is het bij jou? En al een echo gehad?😃

4 jaar geleden

Reactie op Charmanta

Ja erg jammer. Zwangere vrouwen in de bouw kunnen ze nog niet veel mee hela ...
Haha jeetje ja. Nee ik heb volgendeweek vrijdag mijn eerste echo met 8 weken. Dus nog vollop stress ivm constante zeurende buikpijn en af en toe die erge steken in onderbuik. Geen bloed oid thank god. Duurt zo lang dit Heel veel succes met je echo morgen! Laat je even weten hoe het was? Jij ook al 8 weekjes dan?

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Haha jeetje ja. Nee ik heb volgendeweek vrijdag mijn eerste echo met 8 we ...
Ik snap je heel goed! Wachten duurt zo lang als je je zorgen maakt. En ik ga niet tegen je zeggen dat je positief moet zijn, want dat snap jij zelf ook, maar is zoveel makkelijker gezegd dan gedaan!😅 Ik lees wel overal terug dat als je echt denkt dat er iets mis is, je je verloskundige kan bellen. Wie weet kunnen zij je geruststellen.😊 Ik ben, als alles goed gaat, vandaag 8 weken. Dank je wel, en ik zal morgen zeker even laten weten hoe het is gegaan! 😁

4 jaar geleden

Herkenbaar hoor, Ik ben nu 13 weken en had\heb nog steeds last van bandenpijn. Maar ook mijn darmen gaan tekeer, veel gas vorming. En meestal in de avond. Ook kan ik niet goed meer tegen sinasappelsap. Zuur doet mijn maag geen goed.

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Haha jeetje ja. Nee ik heb volgendeweek vrijdag mijn eerste echo met 8 we ...
Net bij de verloskundige geweest. Het hartje klopt!😍 We zijn waarschijnlijk iets minder ver dan berekend, we zitten nu op 7 weken en 2 dagen! Het was heel bijzonder om mee te maken. Ik hoop voor jou volgende week op ook zo'n mooi moment! Laat jij het dan ook even weten? 😘

4 jaar geleden

Reactie op Charmanta

Net bij de verloskundige geweest. Het hartje klopt!😍 We zijn waarschijnlij ...
Wat een super nieuws! Ik laat het zeker ook weten over een weekie. Met hoeveel weken heb je nu de termijnecho?

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Wat een super nieuws! Ik laat het zeker ook weten over een weekie. Met hoev ...
We hebben 2 april de eerste termijn echo. Als het goed is zijn we dan 11 weken.😁 Dan krijgen we ook een echte datum dat we uitgerekend zijn. En ook gaan we dan gelijk praten over de nipt test, allemaal nog wel even spannend dus!😊

4 jaar geleden

Ik ben nu naar eigen telling 6 weken en 2 dagen en zelfs een prikkelbare darm syndroom met een lactose intollerantie. Mijn darmen gaan ook erg tekeer en soms willen ze zelfs niet (obstipatie). Ik probeer wat meer op mijn voeding te letten, verder niets bijzonders.

4 jaar geleden

Reactie op Anne2605

Ik ben nu naar eigen telling 6 weken en 2 dagen en zelfs een prikkelbare da ...
Leuk ik ben ook 6 weken en 2 dagen😊

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Haha jeetje ja. Nee ik heb volgendeweek vrijdag mijn eerste echo met 8 we ...
Ik had dit ook met 6 weken. Duurde 4 dagen. Toen kreeg ik van mijn zusje die fysiotherapeut is oefeningen en ging het snel over. Nu 10+3 en geen last meer van bandenpijn. Wel nog steeds opgeblazen. Inclusief dat gevoel dat je nauwelijks kan eten en naar een paar happen al genoeg hebt.

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Wat een super nieuws! Ik laat het zeker ook weten over een weekie. Met hoev ...
Vandaag is het lange wachten tot een eind!! 😃 heel veel succes en veel plezier vandaag😘

4 jaar geleden

Reactie op Anne2605

Ik ben nu naar eigen telling 6 weken en 2 dagen en zelfs een prikkelbare da ...
Hier ook idd bij 9,5 week