44 Reacties

4 jaar geleden

Yep hier ook, dit is in de ochtend... hen n maatje xs...

4 jaar geleden

Ik ben nu ook 7 weken kan me normale Broeken niet meer aan en gewone bh’s ook niet meer alles is gevoelig en ik zie wel een klein beetje zwangerschapsbuikje bij mij haha

4 jaar geleden

Zo blij dat ik niet de enige ben.. lijk wel al 10 kilo aangekomen..

4 jaar geleden

Reactie op Wijkhuijs

Yep hier ook, dit is in de ochtend... hen n maatje xs...
Wow ik heb ook.maatje xs of xxs .. maar dit nog niet haha. Hoeveel wkn ben je. Einde vorige zwangerschap was ik 53 kg🙈hoop nu de 60 aan te tikken en dat her blijft!!!!!

4 jaar geleden

Reactie op Vrij-19992

Zo blij dat ik niet de enige ben.. lijk wel al 10 kilo aangekomen..
Ja dat dacht ik bij me zelf ook en ik zei ook soms tegen me zelf waar me vriend bij was zei ik jeetje wat ben ik dik en me vriend zei je bent niet dik je moet nog wennen dat je zwanger bent

4 jaar geleden

Pfoei hier ook... gelukkig weten ouders en broers en zussen het wel al, hoef ik dus niet nog meer te verbergen .. alleen werk is echt killing...

4 jaar geleden

Ik heb ook al zo'n flink opgezette buik, helaas nog geen babybuik.. schijnen je darmen te zijn onder de invloed van je hormonen + het plaats maken voor je baarmoeder. Daarnaast kun je ook al vocht vast houden heb ik me laten vertellen. Dit was mijn buik gisterochtend met 7+2 weken 😅 mijn broeken knellen en die buik verbergen is een uitdaging..ik vraag me ook af of dit nog overgaat voor het een echte baby buik wordt!

4 jaar geleden

Mijn buik is ook echt opgezet door me darmen.. en ook wel omdat ik vocht vast hou.. zeker in de loop van de dag valt het meer op.. ik draag op me werk nu vooral een wijd jurkje of een langere sweater.. geen strakke kleding of een t shirt dsn valt het zo op.. hopelijk kan ik het verbergen tot na de 11 weken echo 😅😅

4 jaar geleden

Same here! Ruim 5 weken en lijk al 20 weken zwanger😑 hopelijk trekt het nog bij😁

4 jaar geleden

Hier ook! 5 weken zwanger en dezelfde buik als ik tijdens mijn eerste zwangerschap op + 20 weken had! Enkele mensen op het werk hebben het al geraden...

4 jaar geleden

Gelukkig ben ik niet de enige! 6 weken zwanger en het voelt alsof ik een ballon heb opgegeten. Vooral aan het einde van de dag. Het voelt veelste vroeg om een buikje te hebben en dus inderdaad lastig om op het werk te verbergen.. wil de echo met 7/8 weken eerst gehad hebben!

4 jaar geleden

Wow ik heb ook.maatje xs of xxs .. maar dit nog niet haha. Hoeveel wkn ben ...
Ik was hier precies 6.0 weken zwanger 😉

4 jaar geleden

Ik ben 5 weken en kan nu mijn spijkerbroeken al niet meer aan. Niet dat het niet meer past, maar zit gewoon echt niet lekker. Vooral een hele opgezette buik, nog niet echt een zwangerschapsbuikje.

4 jaar geleden

Blij te lezen dat meer mensen dit ervaren 🙊. Ik voel me ook helemaal dikker, en m'n spijkerbroeken zitten ook al niet meer lekker terwijl ook ik pas 6w ben 🤪

4 jaar geleden

Ik voel me een hippo!

4 jaar geleden

Bedankt! Geruststellend dit! Ik heb precies hetzelfde. Geen last van misselijkheid, wel van een opgeblazen gevoel. Ik ben iets vermoeider maar niet veel, ging al twijfelen of ik nog wel zwanger was omdat ik weinig symptomen heb... behalve de stemmingswisselingen😅

4 jaar geleden

Ah, wat een herkenning! Hier aan einde van de dag ook een aardig opgezette buik in vergelijking met eerder nog niet zwanger. Blij om te zien dat het dus soort van normaal is😅🙈 het is wel even wennen...😇🙈

4 jaar geleden

Ah, wat een herkenning! Hier aan einde van de dag ook een aardig opgezette ...
Mijn buik is precies zo 😂😂 ben jij 7 weken?

4 jaar geleden

Hier ook!!! Week 4 (links) redelijk opgeblazen al maar nog best plat en met een vetje aan de voorkant, onderbuik. Week 5 voel me 20 weken zwanger en krijg broeken niet meer dicht! En ik zet m'n buik totaal NIET uit! Hoe dan 🤣 ben nu 5+5 en het is al lastig te verbergen zo... 5-Ling? 😅

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Hier ook!!! Week 4 (links) redelijk opgeblazen al maar nog best plat en me ...
Ik heb exact hetzelfde figuur, lastig hè 🤣🤣 draag maar wijde zwarte jurkjes voordat iedereen het al ziet hahaha