44 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook bijna 7 weken , en al mijn broeken doen pijn .. 🤪kan niet begrijpen mijn vorige zwangerschappen pas na 4 maand te zien 🤣en ik ben nu wel 30kg afgevallen meschien daar door ? X

4 jaar geleden

Reactie op Mell90

Hier ook bijna 7 weken , en al mijn broeken doen pijn .. 🤪kan niet begrijp ...
Ik heb precies de zelfde buik 😍 ik ben nu 6 weken 🙏🏻🙏🏻

4 jaar geleden

Reactie op nurhan

Mijn buik is precies zo 😂😂 ben jij 7 weken?
Ja, 7 weken...

4 jaar geleden

Ja, 7 weken...
Al naar de eerste echo geweest?

4 jaar geleden

Reactie op nurhan

Al naar de eerste echo geweest?
Nee, staat gepland op 12-03, duurt nog eff.. wel spannend ben super nieuwsgierig. M'n vriend ook want dan ziet hij 'het' ook. Zijn de weken aan het afstrepen haha

4 jaar geleden

Nee, staat gepland op 12-03, duurt nog eff.. wel spannend ben super nieuwsg ...
Ik ook op 12-03! Wij zijn ook supper zenuwachtig en natturlijk ook een klein beetje angst ( of alles goed is met de baby ) nog even aftellen !😇

4 jaar geleden

Reactie op nurhan

Ik ook op 12-03! Wij zijn ook supper zenuwachtig en natturlijk ook een klei ...
Oh leuk! Ja wel spannend allemaal hé! Nog even geduld ✌️

4 jaar geleden

Ik heb exact hetzelfde figuur, lastig hè 🤣🤣 draag maar wijde zwarte jurkj ...
Jaaa dat jurkje op de foto ga ik niet mee naar buiten nu hahaha 🤭 ik probeer wijde shirts aan te doen maar ook dan zie je het. Ben benieuwd of er verschil is met buik tussen 5 en 6 weken of dat het eventjes zo blijft. Hippo gevoel heb ik 🦛

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Jaaa dat jurkje op de foto ga ik niet mee naar buiten nu hahaha 🤭 ik probe ...
Hahahaha ja zo herkenbaar.. heb je ook veel last van winderigheid? Dat krijg ik er namelijk ook gratis bij (op mn werk niet zo handig 🤣)

4 jaar geleden

Hahahaha ja zo herkenbaar.. heb je ook veel last van winderigheid? Dat krij ...
Ja boeren, winderigheid, lekker charmant 🤭

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Ja boeren, winderigheid, lekker charmant 🤭
Jup 🙈😂 Wanneer heb je je eerste echo ?

4 jaar geleden

Jup 🙈😂 Wanneer heb je je eerste echo ?
27 feb ik ben dan 7+2. Merk echt dat ik niet meer kan wachten 😵 wil echt zien dat alles goed gaat daar. Heb jij al een echo gehad of moet die nog komen?

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

27 feb ik ben dan 7+2. Merk echt dat ik niet meer kan wachten 😵 wil echt z ...
Oehh spannend ! Ik heb 5 maart de eerst echo. Dan ben ik 7+1. Maar die onzekerheid nu is echt om gek van te worden 😩 Heb jij het al mensen verteld ? Ik heb het net wel aan een vertrouwenspersoon op het werk verteld, omdat ik sochtends wat later kan zijn door de klachten. Ben wel helemaal panisch erover terwijl k ergens wel weet dat ze het niet doorverteld. 🙈

4 jaar geleden

Heeeeel herkenbaar. Nu 7 weken en voel me wel 10 kg zwaarder. En ik ben nog sportinstructeur ook!! Kan daar moeilijk met een oversized slobbertrui voor de groep gaan staan. Kan geen sport bh meer normaal aan en alles puilt over voor mijn gevoel. Dat moeten ze toch zien 🤐???

4 jaar geleden

Oehh spannend ! Ik heb 5 maart de eerst echo. Dan ben ik 7+1. Maar die onze ...
Jaa dat wachten voelt echt lang... 🙄 Toen ik het wist had ik m'n 3 beste vriendinnen gelijk verteld. En gisteren 2 koppels uit onze vriendengroep. De ene vroeg erna omdat we getrouwd zijn enzo van hè wanneer.. en de ander vroeg of ik al zwanger was ivm m'n cravings en ik moest Fristi. Heb niet gelogen dat voelde echt niet goed.. alsof het dan daardoor mis kan gaan ofzo. Beetje bijgeloof. Dus hebben het verteld aan hen. Ze reageerde kei leuk en voelt weer als een opluchting. Ouders zeggen we na de echo met de foto en daarna ook de rest van de vriendengroep en familie. Een vertrouwenspersoon mag niks zeggen anders mag je diegene aanklagen 🙃

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Jaa dat wachten voelt echt lang... 🙄 Toen ik het wist had ik m'n 3 beste v ...
Ah wat leuk ! Snap wel dat het niet goed voelt om te liegen idd 🥰 Leuk dat je zulke reacties krijgt ! Lucht denk k enorm op. Ik ga vanavond bij mn zus eten en dan ga ik het haar vertellen met mn vriend samen. Hebben een rompertje met tante gekocht haha. Zij is echt alles voor mij! Had het anders meteen mn moeder verteld maar die is vorig jaar overleden 😢 Dus de drang om het mn zus te vertellen is nu nog groter. En idd als ze het rondbazuind klaag ik dr aan ! 😤

4 jaar geleden

7+1

4 jaar geleden

Ik heb dit ook, en ook sinds 2 dagen. Maar Zou helemaal geen zwangerschapsbuik zijn maar gewoon een opgeblazen buik door de darmen. Zou een typisch kwaaltje zijn voor week 7 en 8

4 jaar geleden

Hier ook veel last van de buik, regelmatig krampen daar en in de rug. Is te zien ook, vandaag 7 weken

4 jaar geleden

Hier ook mega opgezwollen buik en vooral in de avond. Vandaag een echo gehad (7+5 wk) en de verloskundige kon in eerste instantie niks zien door mijn darmen. Die waren mega opgezet en beweeglijk. Zo zei ze, daar heb je zeker wel last van? Euhhh ja behoorlijk 😒. De buik komt daarvan. Bij ongeveer 12 weken gaan je darmen snappen wat er aan de hand is en tot die tijd hebben ze protest 😁.