Onze zoon is nu 2 jaar. We hadden hem geleerd netjes z'n spullen op te ruimen voor hij weer wat anders pakt. Dat vond ik al wel een hele prestatie 馃檲 maar sinds 2 weken ofzo doet hij dat helaas niet meer en pakt hij elke 5 minuten wat anders en waar hij mee uitgespeeld is of in de weg staat dat gooit hij door de kamer. Hij is ook echt niet meer te vermaken, binnen een half uur ligt al zijn speelgoed door de kamer en is hij overal op uitgekeken en gaat hij negatief aandacht vragen. We spreken hem wel aan op het gooien maar hij heeft hier niet echt een boodschap aan. Mijn man en ik zijn best wel uitgeput van zijn gedrag. Ik hoop zo dat het een fase is. Alles is sws een strijd tegenwoordig. Verschonen is werkelijk een marteling 8 van de 10 keer.. Ik ben zelf 27 weken zwanger dus de energie en mobiliteit om elke keer het speelgoed overal weer weg te vissen is er ook niet echt. Hij krijgt bij echt vervelend gedrag een waarschuwing en daarna gaat hij op de gang, maar ook dat helpt niet echt meer.. Alle tips zijn welkom 馃槄