27 Reacties

4 jaar geleden

Herkenbaar! Normaal wou ik het s’ochtends niet eten en nu word ik al wakker met honger! Ik ben ook best moe overdag en wil het s’avonds niet echt in slaap vallen. Denk dat dit kleine mensje mij toch wel al goed bezig houd! Ik ben nu 4+3😘

4 jaar geleden

Hier morgen precies 6 wk. En erg herkenbaar. Ik krijg ook weinig door mijn handen. Sinds een paar dagen ook om 5 uur wakker. Heb nu crackers naast bed liggen om de eerste trek wat te stillen. Alleen die energie in de avond mis ik ;-). Hopende op een betere nacht straks :)!

4 jaar geleden

Precies wat ik ook heb. Wel een beetje gek he!

4 jaar geleden

Imkev wij lopen gelijk op. Ik ook vandaag 5+1. Als het eindelijk bedtijd is dan ben ik klaar wakker. Overdag ben ik niet vooruit te branden.

4 jaar geleden

Jaa dit herken ik ook wel! Voor wekker wakker en honger, vanaf de middag erg moe op werk en weinig concentratie. Eenmaal thuis niks meer aan het handje 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Kleintje-me

Imkev wij lopen gelijk op. Ik ook vandaag 5+1. Als het eindelijk bedtijd is ...
Ja best vervelend hè..ook geen idee wat we er aan zouden kunnen doen. Behalve genieten en blij zijn in de tussentijd 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaa dit herken ik ook wel! Voor wekker wakker en honger, vanaf de middag er ...
Oh en ik ben 4+5, dus ongeveer gelijk!

4 jaar geleden

En hebben jullie ook zulke pijnlijke borsten? Man man man......

4 jaar geleden

Reactie op Kleintje-me

En hebben jullie ook zulke pijnlijke borsten? Man man man......
Niet te doen 😅

4 jaar geleden

Reactie op Kleintje-me

En hebben jullie ook zulke pijnlijke borsten? Man man man......
Nee totaal niet. Ook niet misselijk. Wel continu opgeblazen gevoel (daardoor zie je al een buikje, maar dat is nog niet van de baby zelf natuurlijk) en winderigheid. Ook niet bepaald relaxt..

4 jaar geleden

Hier ook hele dag honger, maar geen zin om iets te eten🤔 Op werk gebeurd ook niet veel, oeps. Morgen 6 weken dus kunnen nog niets uitleggen. Borsten doen met periodes pijn, gelukkig niet de hele dag.

4 jaar geleden

Reactie op Kleintje-me

En hebben jullie ook zulke pijnlijke borsten? Man man man......
Ja onwijs.. Vooral de zijkanten. Zo raar

4 jaar geleden

Reactie op DeniseFamke

Ja onwijs.. Vooral de zijkanten. Zo raar
Ik niet veel, maar wel bij druk op zijkant.. zonder erop te drukken weinig last van!

4 jaar geleden

Ik ben inderdaad ook niet vooruit te branden overdag. Wordt al moe wakker en kom er ook niet goed door. Savonds in bed voel ik me inderdaad fit.. het is voor het goede doel. Maar hopelijk blijf ik niet zoon luie draak, niets voor mij.

4 jaar geleden

Hier ook vroeg wakker, moe overdag en niet in slaap kunnen komen. Continu zin in pannekoeken en kokosspekjes. En helaas ook winderigheid. 4w+4

4 jaar geleden

Ik heb eigenlijk niet veel klachten, alleen gevoelige borsten, en soms krampen links onder mijn buik

4 jaar geleden

Ik ben ook 4 weken 4 dagen zwanger ik ben ook heel erg moe en heb het zo koud..

4 jaar geleden

Ik heb het tegenovergestelde. Overdag heb ik energie en na me werk ben ik moe en futloos. S’avonds lig ik haast te slapen op de bank. Ik ben nu ook 5+1 weken.

4 jaar geleden

Hier precies 5 weken. Vannacht geslapen vanaf 19.00 uur tot 08.00 vanochtend (en nog moeite met opstaan 😱)

4 jaar geleden

Reactie op zeynep40

Ik ben ook 4 weken 4 dagen zwanger ik ben ook heel erg moe en heb het zo ko ...
Koude herken ik overdag, maar ‘s nachts zweten!!