Hi iedereen,
Wij zijn nu 7 maanden bezig met zwanger worden voor ons tweede kindje. Bij de eerste duurde het 6 maanden ongeveer. Ik doe er echt alles aan om gezond te zijn en sport regelmatig, zorg dat ik elke dag voldoende beweeg, eet gezond, ben aan het afvallen etc. Mijn partner heeft alleen een BMI van 35 en probeert ook af te vallen. Naar mijn mening doet hij gewoon niet goed genoeg zijn best. Hij sport niet genoeg en werkt mega veel. Heb het gevoel dat ik het allemaal alleen doe. Als ik er wat van zeg dan voelt hij zich aangevallen en er valt niet met hem over te praten. Soms zegt hij ja ik doe er wat aan en dezelfde avond eet hij weer zo ongezond en zit hij alcohol te drinken. Het drijft ons echt uit elkaar. Meer dan ooit. Ik wil zo graag een tweede kindje en hij duwt ons letterlijk een fertiliteitstraject in op deze manier. Ik heb al gezegd dat ik dat niet wil omdat het ook natuurlijk kan als hij afvalt. Vinden jullie dat ik te ver ga of vinden jullie wel dat ik van hem kan verwachten dat hij er alles aan doet? Zijn zaadkwaliteit is overigens getest en hij zat op de ondergrens van 32 miljoen.