77 Reacties

5 jaar geleden

Geen probleem van maken..

5 jaar geleden

Ik vind het persoonlijk wel kunnen hoor.. 😄

5 jaar geleden

Zou mij persoonlijk niets uitmaken. Wij hebben ook een zoon en hij heeft zelfs een roze speen en een paarse en roze lepels😅

5 jaar geleden

Als het felroze was geweest... Oke, dan had hij misschien iets anders uit het schap kunnen pakken. Maar dan nog!! Het is een beker!! Mag hij ook niet met poppen spelen dan?

5 jaar geleden

Maakt mij persoonlijk niet uit. Onze oudste drinkt uit alle kleuren bekers. Nooit ik wil de blauwe of de groene.

5 jaar geleden

Dankjulliewel voor jullie reacties 😊 weet ik in ieder geval dat ik me aanstel op het moment 😂

5 jaar geleden

Ik denk dat jouw man toch het beste inzicht zal hebben in wat mannen/jongens wel of niet voor kleur beker kunnen hebben. Daarbij zelfs al zou de beker roze zijn wat maakt dat nou uit.

5 jaar geleden

Reactie op Dame

Als het felroze was geweest... Oke, dan had hij misschien iets anders uit h ...
Tuurlijk mag dat wel! 😊 Maar we hebben zelf altijd alles grijs of blauw gehad dus voor mij zelf is het schakelen 😂

5 jaar geleden

Echt niet aantrekken. Het is wat wij er van maken. Ik geef les in het 1ste leerjaar. Op deze leeftijd beginnen jongens zich te schamen wanneer ze de kleur roze stiekem toch wel mooi vinden. Jammer, toch?

5 jaar geleden

Reactie op DiedeXD

Ik denk dat jouw man toch het beste inzicht zal hebben in wat mannen/jongen ...
Nou mijn man is vrij makkelijk in alles haha, er was namelijk geen andere kleur dus dan maar deze haha. Is ook niet heel erg hoor maar ik ben dat niet gewend gewoon 🤣

5 jaar geleden

Reactie op SVT

Echt niet aantrekken. Het is wat wij er van maken. Ik geef les in het 1ste ...
Ja dat is zeker zo! Ik wil ons kind ook opvoeden met wat hij zelf mooi vind mag hij hebben! En met wat hij wilt spelen ook. Vroeger heb ik ook met action mans gespeeld en mijn broer met barbiepoppen en andersom 😋

5 jaar geleden

Ja dat is zeker zo! Ik wil ons kind ook opvoeden met wat hij zelf mooi vind ...
Super! 🤩

5 jaar geleden

Wat maakt dat nou weer uit welke kleur het is 🤣 mn mams had zo'n zitje voor in bad gekocht een witte en daar kreeg ze zo'n roze zitje voor in een babybadje ook bij. Kleur is maar een kleur toch 😅 als je m nou ineens meisjes kleding of roze kleertjes aan ga doen dan snap ik t nog maar paars nee zou me er niet druk om maken 😁

5 jaar geleden

Dankjulliewel voor jullie reacties! Is ook zo hoor! Moet er zelf gewoon aan wennen, maar de kaartjes enzo hadden we er ook al gewoon vanaf gehaald 😂

5 jaar geleden

Ik vind paars juist voor jongens haha😃

5 jaar geleden

Maakt niks uit. Zeker niet als ze zo klein zijn. Heb tuitbeker van winnie de pooh gekocht, meer zalmroze, dan oranje😅🤷🏼‍♀️ achja, volgende keer beter!

5 jaar geleden

Nou mijn man is vrij makkelijk in alles haha, er was namelijk geen andere k ...
Ik moet zeggen ik vind je reacties op iedereen echt heel sportief. Super tof van je.

5 jaar geleden

Reactie op DiedeXD

Ik moet zeggen ik vind je reacties op iedereen echt heel sportief. Super to ...
Thanks, ik vind dat je verschillende kijken erop moet hebben, maar het is misschien meer mijn eigen onzekerheid van; wat vinden andere van paars, ik was namelijk bang dat veel mensen het meisjesachtig vonden en stel hij zit in de buggy en dan denken mensen er straks iets van ofzo, daar moet ik natuurlijk helemaal niks van aantrekken maar ben dus wel blij dat iedereen hierover gewoon vind dat het kan 😁

5 jaar geleden

Paars is heel prima toch!

5 jaar geleden

Tinky Winky was toch ook paars 😝, niks mis mee voor een jongen!