Pampers

verstraete93
één maand geleden
Volgen
Hoi allemaal 👋🏽 Eerst en vooral een dikke vette proficiat aan jullie allemaal. We verlangen allemaal samen naar oktober 2020. Bij deze dan ook nog een kleine mededeling: Ik was even online aan het rondneuzen en zag op bol.com dat pampers monenteel aan -50% stonden.. mss de moeite wel om reeds enkele pakken in huis te halen. Of vinden jullie dit nog te vroeg? Zijn er bepaalde tips bij aankopen van pampers? Welke maat? Hoeveel per maat? Grtjs 💋
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
3 reacties
Sfiet
één maand geleden
Ik durf nog niet zo goed al spullen in huis halen... Ben zo bang dat het fout loopt en ik dan telkens geconfronteerd wordt met de babyspullen in huis....
  • Rapporteren
Poedywoedy
één maand geleden
Ik zou het eerlijk gezegd nu nog niet in huis halen, pampers zijn vaak in de aanbieding dus voor oktober zijn ze nog wel meerdere keren in de aanbieding. Bij zowel bol.com als wehkamp kun je maandboxen kopen, persoonlijk ben ik fan van pampers maar er schijnen kindjes te zijn die er niet tegen kunnen. Dus ik zou eerst 1 of 2 pakken in huis halen je verschoont ongeveer 8 keer per dag de eerste tijd. Maar misschien kan jullie kindje niet goed tegen pampers en dan zit je ermee. Veel plezier met je verdere zwangerschap
  • Rapporteren
NKr
één maand geleden
Ik zou inderdaad zeker niet teveel in huis halen. Zeker niet van de eerste maat, die wordt namelijk door best veel baby's over geslagen. In 1 van de baby boxen die je kunt krijgen zit ook een klein pak pampers. Misschien ook leuk om je te verdiepen in wasbare luiers? Die gebruiken wij nu al voor de eerste en het bevalt echt heel goed. Alleen tijdens de kraamweek voor het wennen pampers gebruikt. Daarna met een gehuurd proefpakket begonnen om te kijken wat voor systeem we wilden gebruiken.
  • Rapporteren