21 Reacties

6 jaar geleden

https://www.bellyfashion.nl/zwangerschapskleding/zwangerschapspanty/ Hier zie ik veel panty's met maattabel. Staat hier iets voor je tussen?

6 jaar geleden

Ik heb zwangerschalspanty's van de h&m. Ik ben 1.70m en ik heb lengte over aan de onderkant.

6 jaar geleden

Ik neem een gewone panty en dan 4 maten te groot haha. Pas altijd en zit lekker en zit geen gekke band over je buik

6 jaar geleden

Ik heb er een van de lidl en die vind ik super fijn. Kan je hoog genoeg optrekken tot bijna over je buik.

6 jaar geleden

Ik heb vandaag de zwangerschapspanty’s van de lidl binnen gekregen. Super ideaal! Zit ook een ondersteunende band aan. En heerlijk hoog op te trekken tot over je babybuik. Draagt heerlijk en zakt niet af.

6 jaar geleden

Ik heb zelf hoge been panty's. Bij mij zijn ze ook vaak te kort of dan te strak op de buik. Dit is echt ideaal Met een brede anti slip rand blijven ze echt goed zitten en kun je ze na de zwangerschap ook gewoon nog aan ;)

6 jaar geleden

Ik ben klein (1.62) en ik had van de week een zwangerschaps panty van prenatal aan. Nou die raad ik je niet aan haha. Al ben je een stuk groter, ik had het kruis halverwege mijn bovenbenen hangen. Dat stuk voor je buik is veel te groot/lang. Ook voor een dikke buik straks

6 jaar geleden

Ik heb er 1 van de Lidl die vind k echt heel raar zitten misschien straks als m’n buik dikker is dat ie wat fijner zit. Mijn voorkeur gaat naar die van de H&M, ik ben 170

6 jaar geleden

Ik heb er 2 van de H&M, best prima had achteraf alleen een maat groter moeten bestellen, dan hadden ze nog net wat lekkerder gezeten.

6 jaar geleden

Ik heb lees even mee. Ben 1.83 en normaal gaat de allergrootste maat vd Hema goed. Maar nu trek ik legging aan omdat dat wel gaat, soms is alleen panty mooier.

6 jaar geleden

Gewone panty mt 50 van de Zeeman haha. Zit heerlijk

6 jaar geleden

Prenetal heeft ook zwangerschapspanty’s

6 jaar geleden

Ik heb die van Lidl, maar ben er niet over te spreken. Nu maar gekozen om grotere maat te kopen en die zitten een stuk fijner.

6 jaar geleden

Ik heb die van de Lidl, en vind ze juist heel fijn! Neem altijd grote maat bij panty’s, knelt het niet. Zelf met amper buikje zitten de panty’s goed . Maar voldoende ‘groei’ ruimte ook

6 jaar geleden

Hema maternity panty! Ben 1.80 en ruimte genoeg in.

6 jaar geleden

Die van Kunert (te koop bij de Bijenkorf) zijn geweldig! Zijn wat prijziger, maar kwaliteit is super! Daarnaast zit er een mesje bij, waarmee je de ruimte bij je buik tot 25cm breder kan insnijden gedurende je zwangerschap!

6 jaar geleden

Ik heb ze bij de hema gekocht!

6 jaar geleden

Reactie op Marietje6

Oh die van de Hema vind ik persoonlijk vreselijk. Normaal erg tevreden over Hema, maar ze zakken enorm af en niet zo elastisch. Gauw te wijd zeg maar. Maar dat is mijn ervaring😉. Heb ze van de prenatal. Bevalt goed!

6 jaar geleden

Reactie op Marietje6

Marietje! Zo gaat onze dochter ook heten.. 🥰

6 jaar geleden

Reactie op MelanieG

Ik ben klein (1.62) en ik had van de week een zwangerschaps panty van prena ...
Haha, ik ben 1.65 en had ook die van de Prenatal besteld. Wat een onding zeg! Niet fijn op het werk, dat kruis inderdaad halverwege mijn bovenbenen steeds. En lekker ongecharmeerd optrekken is er dan ook niet bij. 😂